Gå til innhold

De beste Cyber Monday-tilbudene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken bølge? Må være en bølge av utstyr som etter et par ukes bruk støver ned på en hylle nær deg.

 

Har ikke prøvd VR før, så er vanskelig å si for min del hvor mye det kommer til å bli brukt. Jeg har vært skeptisk en stund siden prisen på VR briller har vært så høy, men til denne prisen syntes jeg det er verd å teste.

Lenke til kommentar

Xbox One S 1TB med Forza Horizon 4 til 1990,- er faktisk DYRERE enn det var i går og to dager siden. Det kostet 1695.- for kun tre dager siden, så dette er ikke akkurat et supertilbud. Ser forøvrig at det er mange produkter som er mye dyrere i dag enn forrige uke, så hele "Cyber Monday" er bare piss og lureri.

 

raTf9l3.png

Endret av µT.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Andre som synes det er "fasinerende" å se hvor dårlig mange av disse "tilbudene" egentlig er? F.eks Steelseries Arctis pro sto som normal pris 3219 og da på tilbud til 1290.

 

Høres ut som et sikkerlig godt tilbud men fakta er at det headsettet har en normalpris på 1439..

Det er ikke bare du som blander kablet og trådløs versjon da? (akkurat som artikkelforfatteren har gjort)

 

Sjekk f.eks prishistorikken for trådløs utgave her: https://prisguiden.no/produkt/steelseries-arctis-pro-wireless-321157

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...