Gå til innhold

Når folk legger ut bilder/tekster av seg selv på SoMe som stiller de et dårlig lys


Gaea

Anbefalte innlegg

Når noen legger ut bilder av seg selv som stiller dem i et dårlig lys/lite flatterende, sier du ifra dersom?

- Du ikke kjenner dem?

- Delvis kjenner dem? (Bekjente)

- Man kjenner dem? (Venner)

- Familie?

- Har du fått kommentarer selv, og hvordan reagerte du på det? 

(vil presisere at jeg mener kommenterer til vedkommende i PM/DM/SMS, messenger, one to one in real life).

 

Bare nysgjerrig. Kommer over bilder/teksten i blant der jeg selv tenker "oi, huff, med det der bildet og/eller teksten driter du sjøl ut/utleverer for mye osv/her så du skikkelig stygg ut")  Jeg holder det som regel inne i meg, og sier ikke ifra. Med mindre jeg får spesifikke spørsmål fra venner om de bør legge ut noe i forkant. Familien min legger lite ut på SoMe, og hvis de gjør, så er det ganske gjennomtenkt de det legger ut, så jeg har aldri følt behov for å måtte si ifra. Med familien min hadde jeg sagt ifra uoppfordret fordi jeg er glad i dem, og føler meg sikker på at setter pris på evt. tips

 

Interresert i høre andre tanker :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Haha, okei! ;)

 

Men ja, ingen dere ut som har noen meninger? (Gjerne greit å få svar fra noen som faktisk bruker sosiale medier, som forkortes til SoMe for å få plass i tittelen) 

 

De fleste bruker jo dette, altså sosiale medier. Og jeg vil høre mer om hva folk tenker og gjør :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...