Gå til innhold

No Man's Sky klar med nok en omfattende gratisoppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut. Liker at de fortsatt jobber med spillet, lenge etter den (meget skuffende) lanseringen. Fremdeles et steg å gå før visjonen er fullført, men jeg syns de skal ha for at de ikke bare tok pengene og stakk slik mange frykta. Snarere motsatt ville jeg si.

Blir spennende å se om det kan få en oppfølger om noen år når den neste konsollversjonen er lansert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser bra ut. Liker at de fortsatt jobber med spillet, lenge etter den (meget skuffende) lanseringen. Fremdeles et steg å gå før visjonen er fullført, men jeg syns de skal ha for at de ikke bare tok pengene og stakk slik mange frykta. Snarere motsatt ville jeg si.

Blir spennende å se om det kan få en oppfølger om noen år når den neste konsollversjonen er lansert.

 

Ja de skal ha kudos for dette , virker som de (hello games) er genuint interessert i å realisere sin opprinnelige visjon

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk! Nå holder jeg deg ansvarlig om jeg blir skuffet. Neida... Joda... Neida

 

Starten kan føles litt treig og spillet har en tendens til å droppe deg av på de verst tenkelige planeter hvor lufta tar livet av deg på noen minutter. Men så fort du er ferdig med å springe rundt som en hodeløs kylling og lært det helt basic gameplayet, og har et skip med friheten det bringer så blir det veldig bra.  ;)

Lenke til kommentar

Synd de rett og slett løy før lanseringen. Så det er vanskelig for mange å støtte/kjøpe produkter av folk som rett og slett er uærlige. Jeg personlig synes det er synd at folk får øynene opp for det nå, for de fortjener virkelig ikke å lykkes. Basert på prinsipper.

 

Det blir det samme som å love noen 100 kroner for en jobb, ikke betale, så får de 50 kroner 2 år senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...