Gå til innhold

Tråden for å dele Origin ID - Spille sammen


Anbefalte innlegg

Hei.

Fant ingen tråder som dette så jeg starter en etter oppfordring fra andre på forumet.

I denne tråden kan du hvis du ønsker, poste blant annet:

 

- Din Origin ID:

 

- Hvilket BF du spiller for tiden og har spilt, likte veldig godt:

 

- Hvilke game modes du liker å spille:

 

- Hvilke class du spiller, og om du ofte kjører tanks, fly, heli etc:

 

- Preferanser, vil du spille casual, dvs. joine games til en annen og spille i squad eller om du er ute etter å sitte på f.eks. Discord å kommunisere:

 

- Hvilke mål du har, hvorfor du spiller BF:

 

- Alder:

Endret av OddZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan starte selv.

Jeg har spilt BF endel år, av og på, spilte en periode mye med venner, men de har fått familie, jeg har fått familie og det endte med at de sluttet å spille på kveldstid.
Jeg merker at det ikke er like kjekt når man ikke har noen å spille sammen med, dermed startet jeg denne tråden.
 

- Din Origin ID:
Oddzen

- Hvilket BF du spiller for tiden og har spilt, likte veldig godt:
Har spilt 1942, Vietnam, BF 2, 1943, Hardline, BF 3, BF 4. Favorittene og de jeg har spilt mest er BF 3 og BF 4 som er min favoritt.
 

- Hvilke game modes du liker å spille:

Det varierer, hvis jeg har folk å spille med blir Conquest veldig kjekt, likte spesielt Dragon Valey på conquest godt. Liker også Deathmatch, og Gun master som jeg har spilt mye i det siste siden jeg har spilt mye alene i det siste.
 

- Hvilke class du spiller, og om du ofte kjører tanks, fly, heli etc:

Jeg liker best å være infanterist, medic har jeg spilt endel og sniper, ellers de andre classene alt etter hva teamet trenger. Kjører heller tank enn å fly.
 

- Preferanser, vil du spille casual, dvs. joine games til en annen og spille i squad eller om du er ute etter å sitte på f.eks. Discord å kommunisere:

Jeg har to barn og kone, spiller derfor litt på kveldstid, dvs mellom tidspunkt mellom kl 19 og 24, sitter i samme rom som TVen og kona er i, derfor blir det for tiden mest casual gaming, hvor jeg eller en anne kan joine samme game/squad og kommunisere via chat. Kan i perioder når kona er ute prate på skype, discord noe jeg gjorde mye før.

 

- Hvilke mål du har, hvorfor du spiller BF:

Jeg liker å koble ut fra hverdagen med gaming, det går i perioder i ulike spill, men BF er noe jeg har brukt mye tid på. Liker godt at BF er casual og at man kan hoppe inn i games og slutte av som man vil uten å måtte sette av hele kvelden. Liker godt å konkurere, og intensivt spill hvor jeg blir testet, action!
 

- Alder:

29

Endret av OddZen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

- Din Origin ID: 
Hugo_Ztiglitz

- Hvilket BF du spiller for tiden og har spilt, likte veldig godt: 
Har spilt 1942,  BF 4,BF1 
 

 

 

- Hvilke class du spiller, og om du ofte kjører tanks, fly, heli etc:

Jeg liker best å være infanterist, medic 
 

- Preferanser, vil du spille casual, dvs. joine games til en annen og spille i squad eller om du er ute etter å sitte på f.eks. Discord å kommunisere:

Jeg har to barn, spiller på kveldstid, mellom kl 21 og 24. Jeg er ikke veldig god, men midt på treet.

 

- Hvilke mål du har, hvorfor du spiller BF:

Ha det gøy. 
 

- Alder:

40

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...