Gå til innhold

Dette er de beste Black Week-tilbudene


Anbefalte innlegg

Elkjøp selger Nintendo Classic Mini NES til 477,-.

 

litt ot, men er en m2 disk verdt oppgraderingen når man har 2 stk sata ssd disker i raid0?

Ja, bare mtp. mindre kabler er det verdt det :-) Men om du merker så veldig forskjell i "vanlig" bruk er vel heller tvilsomt.

 

 

Endret av Omnia vincit amor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant hvor mange tilbud komplett er snille og setter ned til under 1000kr. 999kr f.eks.

 

 

Frakt er gratis for kjøp over 1000kr

 

Hva er det billigste man kan kjøpe på komplett?

Samma er det på Proshop skulle kjøpe et pc kabinet kun kr 1999 fri frakt over 2000 kr så 1 kr fra gratis eller så blir det 116 kr i frakt ...

Endret av Tåka
Lenke til kommentar

Interessant hvor mange tilbud komplett er snille og setter ned til under 1000kr. 999kr f.eks.

 

 

Frakt er gratis for kjøp over 1000kr

 

Hva er det billigste man kan kjøpe på komplett?

 

Denne koster 10 kr. Det er en DLC men legger du den i kassa sammen med den andre dingsen burde du kunne få fri frakt.

 

https://www.komplett.no/product/834061/gaming/spill/spill-nedlasting-pc/alle/sacred-3-z4ngr13f-weapon-spirit-dlc#

Lenke til kommentar

Det var jo et saftig godt tilbud egentlig. Dessverre så er Q8-serien kantbelyst, noe som er ganske utrolig til den prisen. Håper til har tilsvarende OLED TV-er på tilsvarende tilbud på fredan :)

 

Nope. Q8FN har færre soner enn Q9FN, men har faktisk FALD. Til 14k så er den veldig godt kjøp. Har anbefalt den til flere i dag, da det ikke er noen 65" OLED til så god pris om dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Nope. Q8FN har færre soner enn Q9FN, men har faktisk FALD. Til 14k så er den veldig godt kjøp. Har anbefalt den til flere i dag, da det ikke er noen 65" OLED til så god pris om dagen.

 

 

Ser ut som du har rett i det ja, om enn en nedskalert versjon. Jeg så bare raskt på HW.no's artikkel om Samsungs 2018 TV hvor det stod at den var kant-belyst, ikke at jeg er overrasket over faktafeil derfra. Da blir det jo med ett et bedre kjøp.

 

Selv kjøper jeg ikke noe annet enn OLED uansett, men var no en god pris allikevel  :)

 

Edit: Leste gjennom flatpanelhd's review av TV-en og med ett ble den fullstendig uaktuell. Spesielt det som går på HDR, som er en av de funksjonene jeg virkelig ønsker å oppgradere til, i tillegg til Dolby Vision.

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Ser ut som du har rett i det ja, om enn en nedskalert versjon. Jeg så bare raskt på HW.no's artikkel om Samsungs 2018 TV hvor det stod at den var kant-belyst, ikke at jeg er overrasket over faktafeil derfra. Da blir det jo med ett et bedre kjøp.

 

Selv kjøper jeg ikke noe annet enn OLED uansett, men var no en god pris allikevel  :)

 

Edit: Leste gjennom flatpanelhd's review av TV-en og med ett ble den fullstendig uaktuell. Spesielt det som går på HDR, som er en av de funksjonene jeg virkelig ønsker å oppgradere til, i tillegg til Dolby Vision.

 

Eeeh...:

 

The decision means that Samsung will actually offer three versions of Q8 in Europe: 1. The Q8DN with FALD that we are reviewing, 2. The Q8FN, which is a flat edge-lit LCD TV, and 3. The Q8CN, which is a curved edge-lit LCD TV. We should emphasize that this review applies only to the FALD version of Q8, which is (confusingly) named Q8FN in the US and Q8DN in Europe.

 

Så da er den elkjøp har... edge lit. Eller..?  :ph34r: 

Lenke til kommentar

Eeeh...:

 

The decision means that Samsung will actually offer three versions of Q8 in Europe: 1. The Q8DN with FALD that we are reviewing, 2. The Q8FN, which is a flat edge-lit LCD TV, and 3. The Q8CN, which is a curved edge-lit LCD TV. We should emphasize that this review applies only to the FALD version of Q8, which is (confusingly) named Q8FN in the US and Q8DN in Europe.

 

Så da er den elkjøp har... edge lit. Eller..?  :ph34r: 

Sånt skal stå i spesifikasjonene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...