Gå til innhold

I fjor brukte norske shoppere 2,5 millioner kroner i minuttet på Black Friday. I år blir det enda mer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja ja. Aldri handlet noe på denne fredagen. Vil ikke bli stemplet som dum og naiv. Black Friday og så blakk lørdag. Trenger vel ikke si noe mer.

Det er godt å høre. Butikkene tjener jo mest på de kundene som velger å handle varer når de ikke er på tilbud, så det er bra at du bidrar. :)
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det er godt å høre. Butikkene tjener jo mest på de kundene som velger å handle varer når de ikke er på tilbud, så det er bra at du bidrar. :)

 

Eller er det de som handler inn masse tull de ikke trenger bare fordi det er billigere? Jeg handler heller ikke på denne fredagen med mindre det er noe spesifikt jeg trenger. Prøver så klart å handle det jeg trenger billigst mulig, og det kan man gjøre hele året rundt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prisvarslingstjenestene gjør oss en bjørnetjeneste. Vi trenger en ny tjeneste som tillater butikkene å gi skjulte rabatter til de som har bedt om prisvarsling på en spesifikk vare. Hvorfor skal butikker sette ned prisen når alle andre øyeblikkelig gjør det samme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter en ny PC skjerm. Jeg følger med på priser jevnlig, samt anmeldelser av ulike skjermer for å finne den som er rett for meg. Nå som jeg har funnet meg en skjerm jeg ønsker meg, så har jeg sett på prisjakt o.l. hva denne skjermen har kostet på sitt billigste, og vet hvor mye jeg er villig til å gi for denne skjermen. Om denne skjermen kommer på black friday tilbud til en rekordlav pris, er jeg fortsatt en black friday sau? Er jeg fortsatt en impulskunde? Er det jeg eller butikken som er vinneren?

 

Nysgjerrig :)

Endret av zawyer9k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man er ikke så økonomisk smart hvis man tror man sparer på å bruke penger.

Noen av oss er smarte nok til å vite hva et produkt pleier å koste. Hva det har vært på tilbud til tidligere. Og hva det pleier å koste når det fases ut for en ny modell.

 

Smart ass.

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

3 av 5 føler seg «presset» til å kjøpe noe på Black Friday?

For noe tull. Hvem er det liksom som presser dem til å kjøpe?

 

Ja, det er så dumt å høre at den og den gruppen føler seg presset til å gjøre et eller annet. Vi er selvstendige individer og flokkmentalitet viser bare hvor svak folk er, eventuell mangel på intelligens.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er grundig lei av disse damene som forteller oss hva vi IKKE trenger

Om noen har et kjøleskap fra 1969, så ønsker de seg et nytt, selv om de "har det fra før".

Nei, la oss som koser oss over et godt kjøp få handle i fred, Rabattprosenten betyr ingenting, det er selve prisen som avgjør. Derfor blir vi ikke lurt. Hsr aldri brydd meg om førpris på noe produkt, er produktet billi, så er det alt fra 2-5 og 10 års reklamasjonsrett i Norge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Black Friday er bare juks å fantri.

Skal de kalle det Black Friday så får de jaggu følge opp og ha de samme rabattene også. 65% - 85% rabatt på de varene de velger å legge ut. Og kun noen få varer.

 

Komme her med "BLACK FRIDAY!!! LØP Å KJØP!! KNALL TILBUD!!! 15%!!!"

 

Svindel kaller jeg det. 98% av varene har jo samme tilbudspris flere ganger i året! Hva pokker har det med Black Friday å gjøre??

 

Venter bare på "Velkommen til BLACK YEAR!!!" er ikke lenge igjen før en eller annen kjede prøver seg på den...

 

Billigste varen du får en nå de du ikke kjøper. Da sparer du penger da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...