Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blør fra penis-hodet, skrapet den opp.. noe jeg burde være redd for?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Klarte og skrape opp penis-hodet med 3 cm takket være en ring jeg har på meg, noe jeg burde være obs på? Svir noe inn i helvete og 3-4 parasetter håper jeg VIRKELIG setter inn snart..

 

Familien vet jeg ikke om jeg burde si noe til selv om de er i samme hus, bare føler dette er jævlig flaut og snakke om så spør her om jeg burde være redd for noe.. infeksjoner eller et eller annet.

 

Google gjorde bare alt verre som vanlig når man søker på dumme ting (som dette).

 

Poster som anonym, hadde vært veldig flaut og vise hvem jeg er.



Anonymous poster hash: 62387...96f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kroppen leger seg selv, spesielt skrammer. Hadde du kuttet i den hadde saken vært en annen :p Penishode er fult av nerver og veldig sensitivt. Husker jeg fikk chili på min snabb etter jeg ikke hadde vasket hendene etter matlaging og sku ta en piss. Var 4 timer med smerte.

 

Om du vil være sikker så finner du noe desinfiserende, og tar på i ny og ne. Som klorhexidin, eller pyrisept. Dreper meste av bakerier som evt kan infisere.

Dette finner du sikkert hjemme, de fleste har slikt om de har barn :)

Endret av DirekteDemokrati
Lenke til kommentar

Spørs vel hvor mye det blør?

 

Om det oppfører seg som et 'vanlig sår' så er det bare å behandle det som det selv om det befinner seg på et litt uheldig sted. 

 

Ringer, skarpe negler eller andre redskaper med skarpe kanter er generelt ikke å anbefale når man tukler med egne eller andres edlere deler ;)

 

Edit: Det spørs nok også på din generelle smerteterskel om du mener 4 paracet er nødvendig for smerten. Om du generelt kjører på med paracet for det minste problem, så whatever, men om det faktisk er så vondt at du føler du trenger (forholdsvis) store doser smertestillende, så bør nok lege kontaktes.

Endret av Zork
Lenke til kommentar

Fikk stoppet blødningen tidlig litt etter jeg skrev dette med 4 doruller rundt megnesten.

 

Er bare sto jævla stort arr nedover nå, var rett i dusjen for og prøve og vaske meg..

 

Men såret gjorde bare den erfaringen rene helvete, såpe på et sår som er så sensitivt?

 

Verre enn når jeg skrapte meg.. Har vasket den med såpe, burde det holde?

 

Selv om jeg håper jeg aldri klarer / eller gjør dette igjen ved uhell. Tror jeg aldri skal gå med ring igjen.. eller.. om jeg må "wanke" som noen kaller det.



Anonymous poster hash: 62387...96f
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...