Gå til innhold

EA pusser opp Command & Conquer og Red Alert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må ikke folk gå helt «bananas» her da, Red Alert var et bra spill i sin tid, men for sjangeren var det et rimelig enkelt RTS-spill, syns feks at Total Annihilation var et mye bedre spill, men som aldri helt «tok av» slik RA gjorde. Men god underholding var det uten tvil, det var det første RTS-spillet jeg noensinne spilte som guttunge. Så blir artig å prøve det igjen :)

 

EDIT: og jeg har lært at man aldri egentlig skal prøve å gjenoppleve ting man likte for lenge siden, fordi i dag kan det hende man blir skuffet og det kan ødelegge de gode minnene

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Nå må ikke folk gå helt «bananas» her da, Red Alert var et bra spill i sin tid, men for sjangeren var det et rimelig enkelt RTS-spill [...]

 

Men det vil ikke bli målt opp mot moderne spill. Jeg spiller fortsatt Red Alert 2, og synes at det er en herlig tur ned memory lane.

 

Det er ikke slik at Super Mario er det ultimate plattformspillet heller, men det endrer ikke på hvor tidløst og fantastisk det spillet er.

Lenke til kommentar

Men det vil ikke bli målt opp mot moderne spill. Jeg spiller fortsatt Red Alert 2, og synes at det er en herlig tur ned memory lane.

 

Det er ikke slik at Super Mario er det ultimate plattformspillet heller, men det endrer ikke på hvor tidløst og fantastisk det spillet er.

 

Du har selvsagt helt rett. Vi får håpe de gjør en god jobb, men samtidig tør å utforske det litt mer også :)

 

EDIT: Egentlig, så syns jeg at det hadde vært enda kulere om de dro inn dissa Westwood-folka og satt i sammen et helt nytt spill

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...