Gå til innhold

Nr1 fitness, føler meg lurt


Inventory

Anbefalte innlegg

Hei, 

jeg har nylig flyttet hjemmefra for å studere (ikke offentlig utdanning, og derfor er semesterene litt annerledes). For fire dager siden meldte jeg meg inn i nr1 fitness med 12mnd binding for å gjøre medlemskapet så billig som mulig. Prisen er 319kr/mnd.

Jeg har jo fått med meg at treningsentrene har kjørt kampanjer som "tren ut året gratis" o.l, og spurte derfor om det kunne være lurt å vente med og melde seg inn - men neida, de hadde nylig hatt en kampanje så nå var rette tiden å melde seg inn. Og det var også lurt å binde seg for å få lavere pris :hrm:

 

Men så....

I dag hadde kjøpesenteret som treningssenteret befinner seg på jubileum, og hvordan feirer man det? Joda, Nr1 fitness feirer dette med å slå av 30% av prisen til alle nye medlemmer som melder seg inn med binding i 12mnd! Jeg meldte meg inn for fire dager siden! Dette syntes jeg selvfølgelig er utrolig urettferdig, og lurer på om jeg har noe å hente på å klage? 

Hva kan jeg gjøre, og hva hadde dere gjort?

Mvh
Fattig student, som akkurat ble enda fattigere :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les vilkårene, der finner du svaret.

 

https://www.nr1fitness.no/medlemsbetingelser/

 

3. Medlemmet har rett til å avslutte medlemsavtalen (angrerett) ved å gi skriftlig melding til Nr1 Fitness innen 14 dager etter inngåelse av medlemsavtalen, jf. angrerettlovens § 11. Dette gjelder kun dersom medlemskap er inngått utenfor et Nr1 Fitness senter.

Endret av ^fmj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...