Gå til innhold

SNIKTITT: PlayStation Classic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De burde heller ha inkludert Twisted Metal (trodde dem skulle ha med det?), Silent Hill, Syphon Filter og en annet mørkt spill som slapp ut ikke altfor lenge siden i nyere versjon, men som jeg ikke kommer på navnet.

 

Dette her er for dårlig. Kun GTA og Final Fantasy som er interessant? Nei takk.

Lenke til kommentar

De burde heller ha inkludert Twisted Metal (trodde dem skulle ha med det?), Silent Hill, Syphon Filter og en annet mørkt spill som slapp ut ikke altfor lenge siden i nyere versjon, men som jeg ikke kommer på navnet.

 

Dette her er for dårlig. Kun GTA og Final Fantasy som er interessant? Nei takk.

 

Pluss Crash Bandicoot og Raymon. De spillene med GTA og Final Fantasy - så ville jeg ha kjøpt det uten å nøle et sekund.
Lenke til kommentar

Sony: Gratis bakoverkompatibilitet som konkurrenten vår tilbyr er utrolig teit og etter vår erfaring er det nesten ingen som gidder bruke det fordi alle gamle spill ser ræva ut, men vi håper fansen vår allikevel har lyst til å punge ut for spillene de allerede eier via PSNow. Vi har også laget denne mini versjonen av PS1 som bruker open source emulering slik at vi skal tjene mest mulig penger på andre sitt arbeid, og vi har puttet inn ett rimelig elendig utvalg av 20 spilltitler vi håper dere vil kaste dere over å betale 1300 kroner for. Tusen takk. -sitatslutt-

 

 

 

Nei takk. Denne saken er en kvalmere cashgrab enn selv NES og SNES classic, men i tillegg så er visstnok den interne lagringen allerede fullstappet med de 20 titlene som følger med, så selv om den blir hacket så er man alltid begrenset til rundt 20 titler, og selv om hackerne skulle greie å øke den interne lagringen på en eller annen måte så har jo ikke kontrollerne som følger med analogstikker, så mange av de beste spillene man har lyst til å legge til selv å spille på denne saken vil allikevel være uspillbare. Fuck off Sony.

Endret av XtaZ
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kult, MEN.... det er MAAAAANGE spill som jeg savner fra ps1 dagene her.. alle Abe spilla var jo epic!

Hadde vært morro hvis man kunne lasta ned spill, lagt inn på minnekort og så spilt av her!!

Er jo så utallige mange måter å emulere på i dag, så å ha omtrent alle spill tilgjengelig, gjør nok at jeg vraker denne... trist.. men sant

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen som har testet med denne eller minnekort\harddisk?:

Sony PS4 DualShock 4 V2 Kontroll (Original)

 

Klarer helt ærlig ikke forstå:

1 hvorfor kun 16 GB internminne?

Selv i 2018\2019 er 32 GB lite SSD?

Riktignok hadde PS1 kun 1 MB men på den tiden var det mye.

men i dag burde selv små barn ha 64 GB.

 

At den ikke har ethernet\wifi er også skuffende, fordelen er software oppdatering og playstation networks uten spilling online eller mulighet å kjøpe spill er tragisk syns jeg selv for PS2.

 

Tviler på slik funger på classic, hvordan software oppdatter man? Usb?

 

Edit mulig:

 

Usikker på hvor langt playstation 3 det er mulig å komme?

 

Dette burde Sony gjort for deg? tar noen timer å gjøre selv, men da får man bedre bildekvalitet og kvalitetfølese. Eneste prisen blir dyrere.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Kult, MEN.... det er MAAAAANGE spill som jeg savner fra ps1 dagene her.. alle Abe spilla var jo epic!

Hadde vært morro hvis man kunne lasta ned spill, lagt inn på minnekort og så spilt av her!!

Er jo så utallige mange måter å emulere på i dag, så å ha omtrent alle spill tilgjengelig, gjør nok at jeg vraker denne... trist.. men sant

Du kan jo legge inn egne spill på den.

Mange tutorials på nettet.

 

Men du kan jo liskågreit spare litt penger å heller kjøpe en Raspberry pi. Retropie softwaren bruker vel samme emulator som ps1 mini.

 

Så kan du bruke en ps4 stikke eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...