Gå til innhold

Nye Samsung-mobiler får «busslomme»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqzORNGH

Hvorfor ikke bare fjerne den nedre rammen å la den andre vaere?

 

Eller lag en version uten selfie kamera. Finnes sikkert noen måte å sette lys/proximity sensor i skjermen.

 

Eller en liten selfie skjerm på baksiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Mine erfaringer.

 

 

Da er det jo synd at artikkelen, og Samsung, viser det motsatte. Busslommen er tilsynelatende faktisk helt i startfasen og modellene kommer på løpende bånd. Dette var jo rene moteoppvisningen av fremtidig busslomme-design..

Lenke til kommentar

Veldig merkelig at du nevner en budsjettmobil som man ikke får kjøpt her i norge, istede for Oneplus 6T som er i salg i norge og ser helt likens ut.

 

Den har vel gjerne skjerm fra Samsung og.

Ble du "butthurt" over at "din" 6T ikke ble nevnt som eksempel? Jeg kan ikke helt se at det er "veldig merkelig" at jeg nevner Realme 2 Pro som et eksempel på en telefon som har hva jeg vil kalle en akseptabel "busslomme". Du anbefaler jo selv telefoner importert fra Kina i minst en annen tråd. Er det så mye verre å importere fra India? 

Lenke til kommentar

Ble du "butthurt" over at "din" 6T ikke ble nevnt som eksempel? Jeg kan ikke helt se at det er "veldig merkelig" at jeg nevner Realme 2 Pro som et eksempel på en telefon som har hva jeg vil kalle en akseptabel "busslomme". Du anbefaler jo selv telefoner importert fra Kina i minst en annen tråd. Er det så mye verre å importere fra India? 

 

Nei, synes bare det var ett merkelig eksempel på å ta en telefon som nesten ingen har hørt om, istede for en som er i salg i norske butikker. Iallefall når det bare var utseende det var snakk om (som er identisk).

I tillegg så har Oneplus 6T ett oled panel fra Samsung, så det virker mere relevant å nevne den i en tråd om paneler fra Samsung.

 

Aner ikke hvem som lager LCD skjermen på realme telefonen.

 

Du kunne jo liksågreit også nevnt Oppo R17 som også ser identisk ut. Ikke mange som har hørt om den heller.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hvilken vei har det gått med curved TV?

 

De var vel som en lyspære som aldri slo seg på og forsvant før det kom. Men nå er det vel ikke TV vi snakker om her i denne tråden, eller har jeg gått glipp av noe?

 

En TV med kurve er forsåvidt noe ganske annet enn busslomme på mobiltelefonskjerm, med mindre du vil argumentere at de to tingene er akkurat det same?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...