Gå til innhold

Nå blir gratis Spotify enda bedre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ga opp gratis Spotify fordi det ikke virket med adblock.

 

Skulle vært reklamefri radio med god lyd på Spotify. Det er mulig. http://www.jango.com får det til bortsett fra god lyd kanskje. Det betales for å få musikk spilt på Jango. Nok antall "likes" blir sangene tatt inn i vanlig rotasjon med royalties utbetaling.

 

Tipper https://www.last.fm kan komme tilbake igjen med musikk fra Spotify. Ville vært fantastisk.

Lenke til kommentar

Hadde det bare vært slik at Spotify Connect fungerte så. Jeg har en Sony SRS-HG1 med Spotify Connect og Google Cast. Connect har ikke fungert på vel over et år, skjer ingen ting når jeg prøver å koble til. Ender alltid opp med å bruke Cast for dette formålet.

 

 

Her å du nok skylde på Sony. enten har du ikke oppdatert firmware, ellers så har sony ikke giddet å bry seg med Spotify connect på oppdateringene. Den er jo også utgått så den vill nok ikke fått oppdatering for støtte til gratisbrukere uansett med Sony som produsent. 

 

Utover det fungerer jo Spotify connect helt fantastisk, mye bedre enn chromecast. 

Lenke til kommentar

Har hatt løpende premium siden oppstarten og jeg ser ingen grunn til å terminere spotify. Det koster "en hundrings" men så bidrar jeg også til artister. Nå er ikke modellen til spotify optimal mtp på hva artistene får, men det kan jo endre seg over tid.

 

Spillelister, deling av lister, samarbeid om spillelister og null tvang på shuffle, samt 320 kb lyd er vel verdt å betale for. Og avbrudd av lytting for å høre reklame? Nei det går ikke, selv ikke om man nå kan trykke vekk reklamen.

 

Shuffle av spillelister er jo ikke noe man ønsker å bli påtvunget, spesielt ikke om man hatt en tanke bak rekkefølgen på låtene i spillelisten. En kan jo alltid velge å trykke på shuffle som premium kunde, men som gratis passasjer så går det ikke på alt av spillelister.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har premium family og kommer til å fortsette med det. De få kronene skal jeg gladelig betale for å være med å støtte for et produkt jeg synes er bra og bruker mye. Bruker Spotity via Android Auto i bilen, sitter å hører mye på musikk på jobben via headset for å få jobbet i fred for skravlete kollegaer etc. :)

Lenke til kommentar

Så du ga opp en gratis tjeneste for at du ikke klarte tanken på at de må tjene penger for å fortsette å kunne gi deg produktet du ønsket deg?

 

Da er det bare å pakke sammen. Ingen kommer til å savne hverken deg eller tankegangen din.

 

Maken til å hisse seg opp da, og du snakker kun på vegne av deg selv, ikke alle.

 

Hvis Spotify (og dermed også artistene) ikke hadde tjent noe på disse "gratis"-abonnementene, så hadde de heller ikke tilbudt det, og i hvertfall ikke utvidet tilbudet på bekostning av premium-produktet.

Endret av MacGeeky
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så du ga opp en gratis tjeneste for at du ikke klarte tanken på at de må tjene penger for å fortsette å kunne gi deg produktet du ønsket deg?

 

Da er det bare å pakke sammen. Ingen kommer til å savne hverken deg eller tankegangen din.

 

Maken til å hisse seg opp da, og du snakker kun på vegne av deg selv, ikke alle.

 

Hvis Spotify (og dermed også artistene) ikke hadde tjent noe på disse "gratis"-abonnementene, så hadde de heller ikke tilbudt det, og i hvertfall ikke utvidet tilbudet på bekostning av premium-produktet.

Tror du må lese det han svarte på en gang til, Spotify har reklame, personen han svarte klaget over at adblock ikke fungerte på gratisversjonen av spotify.

 

Han snakker nok ikke bare på vegne av seg selv, men de fleste som klarer å se konteksten i det han svarte og hvem han svarte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Så du ga opp en gratis tjeneste for at du ikke klarte tanken på at de må tjene penger for å fortsette å kunne gi deg produktet du ønsket deg?

 

Da er det bare å pakke sammen. Ingen kommer til å savne hverken deg eller tankegangen din.

 

Maken til å hisse seg opp da, og du snakker kun på vegne av deg selv, ikke alle.

 

Hvis Spotify (og dermed også artistene) ikke hadde tjent noe på disse "gratis"-abonnementene, så hadde de heller ikke tilbudt det, og i hvertfall ikke utvidet tilbudet på bekostning av premium-produktet.

Tror du må lese det han svarte på en gang til, Spotify har reklame, personen han svarte klaget over at adblock ikke fungerte på gratisversjonen av spotify.

 

Han snakker nok ikke bare på vegne av seg selv, men de fleste som klarer å se konteksten i det han svarte og hvem han svarte.

Javel? Vi forstår at han klager over at han må "lide" seg gjennom reklame for å høre på musikk. Det er bare ingen som har synpati med ham (med unntak av deg tydeligvis)

 

Tankegangen at han skal kunne få lov til å høre på musikken uten å betale en krone og at reklamen er såpass plagsom at han skal kunne få lov til å droppe den slik at Spotify kun sitter igjen med utgiftene assosisert med å tilby strømming av musikk. Du har nok helt rett i at det er flere som er like egosistiske, men jeg skjønner ikke hvorfor du synes det er et forsvar.

Gedigen feilsitering fra min side her, leste feil i farten. Beklager dette!

Endret av Yopaz
Lenke til kommentar

Javel? Vi forstår at han klager over at han må "lide" seg gjennom reklame for å høre på musikk. Det er bare ingen som har synpati med ham (med unntak av deg tydeligvis)

 

Tankegangen at han skal kunne få lov til å høre på musikken uten å betale en krone og at reklamen er såpass plagsom at han skal kunne få lov til å droppe den slik at Spotify kun sitter igjen med utgiftene assosisert med å tilby strømming av musikk. Du har nok helt rett i at det er flere som er like egosistiske, men jeg skjønner ikke hvorfor du synes det er et forsvar.

Tror du bommet grovt på hvem du siterte nå kompis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det verste med gratis spotify i mine øyne er at den alltid spiller musikk du ikke har bedt om.

 

Gjør meg ingenting om jeg starter et album og jeg må bruke shuffle, og evt. reklame mellom hver sang, men når den spiller 1 sang fra albumet for så å spille totalt uinterresant musikk de neste 4-5 sangene, ja da er gratis spotify helt ubrukelig for meg.

 

Og ja, jeg vet jeg klager over noe som er gratis. Så noen big deal skal jeg ikke gjøre ut av det, men jeg bare nevner det.

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar

 

Javel? Vi forstår at han klager over at han må "lide" seg gjennom reklame for å høre på musikk. Det er bare ingen som har synpati med ham (med unntak av deg tydeligvis)

 

Tankegangen at han skal kunne få lov til å høre på musikken uten å betale en krone og at reklamen er såpass plagsom at han skal kunne få lov til å droppe den slik at Spotify kun sitter igjen med utgiftene assosisert med å tilby strømming av musikk. Du har nok helt rett i at det er flere som er like egosistiske, men jeg skjønner ikke hvorfor du synes det er et forsvar.

Tror du bommet grovt på hvem du siterte nå kompis

Oi, det gjorde jeg, beklager dette.

Endret av Yopaz
Lenke til kommentar

Har hatt løpende premium siden oppstarten og jeg ser ingen grunn til å terminere spotify. Det koster "en hundrings" men så bidrar jeg også til artister. Nå er ikke modellen til spotify optimal mtp på hva artistene får, men det kan jo endre seg over tid.

 

Spillelister, deling av lister, samarbeid om spillelister og null tvang på shuffle, samt 320 kb lyd er vel verdt å betale for. Og avbrudd av lytting for å høre reklame? Nei det går ikke, selv ikke om man nå kan trykke vekk reklamen.

 

Shuffle av spillelister er jo ikke noe man ønsker å bli påtvunget, spesielt ikke om man hatt en tanke bak rekkefølgen på låtene i spillelisten. En kan jo alltid velge å trykke på shuffle som premium kunde, men som gratis passasjer så går det ikke på alt av spillelister.

 

Samme her. Har hatt premium siden Spotify kun var å finne som programvare på PC, og den eneste reklamen var "Jonathan from Spotify" som reklamerte for premium. Å slippe det var nok verdi for meg til å gi slipp på en hundrelapp i måneden. Kutter nok heller en eller alle videostrømmetjenester enn å kutte Spotify.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...