Gå til innhold

Red Dead Redemption 2-feil gjør at noen figurer forsvinner fra leirplassen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok,,,,RDR2 er viktig, men Gamer.no presenterer anmeldelser av hele spill som er kortere enn denne feilmeldinga.

 

Det er bra mye spillmateriale å ta av der ute, om ikke alle patch-notes til RDR2 skal få artikler for hvert punkt.

 

Syntes dette var god info jeg.

 

Jeg har ikke oppdaget dette problemet selv, men kom nå til å tenke på at det var lenge siden sist jeg så John Marston. Og jeg husker at jeg måtte gjenspille fra checkpoint på det nevnte oppdraget, så nå har jeg forklaringen. Om de ikke hadde gått såpass i detalj i artikkelen, så hadde jeg ikke visst at det har rammet meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mistet pre-order hesten min. Dette er visst også en kjent bug. Jeg hadde allerede en hest nr 2 igjen i leiren, mens jeg var et sted vest for Strawberry. Fanget så en tredje hest for å ha mer plass til å bære skinn, og flyttet salen til den for å bli bedre kjent. Husker ikke om jeg ble angrepet eller om jeg slo leir, men plutselig var ardenneren borte. I leiren var bare den andre sekundærhesten min, dro til stallen i Valentine men kunne ikke hente pre-order hesten på nytt. :( Slo av PS4 og lot den stå uten strøm for å tømme cache, men det hjalp ikke.

Lenke til kommentar

ja.. det forklarer en god del. Som jeg lette etter Sadie for å gi henne noe hun ville ha i forrige leir.

Samme her. Eg tenkte kanskje at medlemmane kom og gjekk litt, men no har eg gått gjennom leiren fire-fem gonger på forskjellige tidspunkt utan å finna ho. Dette forklarer saken. Ein uheldig sak, men håpar dei får fiksa det. Eg er framleis i kapittel tre etter sikkert 50-60 timar, så dei får kanskje fiksa det før eg kjem så langt at dei returnerer. :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...