Gå til innhold

Veteran MD Drops Bombshell At 5G Hearing - YouTube


Anbefalte innlegg

 Kan dette ha noe å si for folks helse ?:

Veteran MD Drops Bombshell At 5G Hearing - YouTube

 

Wireless radiation has biological effects. Period. This is no longer a subject for debate when you look at PubMed and the peer-review literature. These effects are seen in all life forms; plants, animals, insects, microbes. In humans, we have clear evidence of cancer now: there is no question We have evidence of DNA damage, cardiomyopathy, which is the precursor of congestive heart failure, neuropsychiatric effects…5G is an untested application of a technology that we know is harmful; we know it from the science. 

 

https://www.collective-evolution.com/2018/10/26/veteran-md-drops-bombshell-at-michigans-5g-small-cell-tower-legislation-hearing/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I såfall er synlig lys også kjempefarlig. Den eneste forskjellen på radiobølgene som benyttes i trådløs kommunikasjon og synlig lys er bølgelengden. Radiobølger er rett og slett lys med lengre bølgelengde.

 

Usynlig lys som har kortere bølgelengde enn synlig lys er UV-stråling, røntgen- og gamma-stråling. Dette kalles ioniserende stråling, denne typen usynlig lys kan endre celler og DNA. Men hvis usynlig lys med lengre bølgelengder enn synlig lys også fungerer på denne måten, så må lys i mellområdet (altså synlig lys) være like mye eller mer skadelig enn de bølgelengdene som benyttes til trådløs kommunikasjon. Derfor foreslår jeg at keelling og andre med lignende tro stenger seg inne i en mørk kjeller med blyplater i vegger og tak, det er nok tryggest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I såfall er synlig lys også kjempefarlig. Den eneste forskjellen på radiobølgene som benyttes i trådløs kommunikasjon og synlig lys er bølgelengden. Radiobølger er rett og slett lys med lengre bølgelengde.

 

Usynlig lys som har kortere bølgelengde enn synlig lys er UV-stråling, røntgen- og gamma-stråling. Dette kalles ioniserende stråling, denne typen usynlig lys kan endre celler og DNA. Men hvis usynlig lys med lengre bølgelengder enn synlig lys også fungerer på denne måten, så må lys i mellområdet (altså synlig lys) være like mye eller mer skadelig enn de bølgelengdene som benyttes til trådløs kommunikasjon. Derfor foreslår jeg at keelling og andre med lignende tro stenger seg inne i en mørk kjeller med blyplater i vegger og tak, det er nok tryggest.

Må være kremen av inkompetanse og gjør at sarkasmen blir mest komisk for alle andre enn deg selv..  Lurer på om jeg skal le eller grine...

Lenke til kommentar

Må være kremen av inkompetanse og gjør at sarkasmen blir mest komisk for alle andre enn deg selv..  Lurer på om jeg skal le eller grine...

Så fortell oss andre hva som er forskjellen på usynlig lys og synlig lys. Altså hva som er forskjellen på elektromagnetisk stråling og elektromagnetisk stråling. Jeg har sagt at forskjellen kun er bølgelengden på lyset. Hva er din "kompentente" forklaring?

Lenke til kommentar

Må være kremen av inkompetanse og gjør at sarkasmen blir mest komisk for alle andre enn deg selv..  Lurer på om jeg skal le eller grine...

Samtlige som har svart deg svart på en saklig og interessert måte. Du valge å svare med usaklige personangrep. Jeg foreslår at du enten returnerer til den saklige siden eller godtar at alle andre her også kan forlate sak og gå på person - så moderatorene stenger tråden. Det er i hvert fall sikkert at tråden ikke kan fortsette med en blanding av saklige og usaklige kommentarer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...