Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter er kjedelig og traust Oktober, så fremstår november da mye bedre for meg. Spyro Reignited Trilogy er det jeg har gledet meg mest til i år, så den er garantert, og det føles som lange to uker å vente. :p

 

Pokémon Let's Go er jeg veldig skeptisk til, men som fan skal jeg selvfølgelig prøve det.

 

Asterix og Obelix er et hyggelig gjennsyn. Hadde ikke fått dette med meg, så denne må jeg se nærmere på.

 

Darksiders har jeg likt veldig godt tidligere, og er nyskjerrig på nr 3, men ikke nok til å kjøpe med det første. Kanskje hvis det kommer på black friday/julesalget.

 

Resten av spillene som nevnes i artikkelen frister meg lite til ingenting.

Lenke til kommentar

Fikk testet B.E.T.A på Fallout 76 i går. Veldig hyggelig gjensyn, samt det skal bli godt med en pause fra BattleRoyale-jaget.

 

Likte Fallout veldig godt i forhold til det lille jeg fikk spilt. UI var veldig likt Fallout 4, og følelsen var litt av den samme. Fremstår som en ganske røff utgave foreløpig, men allikevel full av stemning og innlevelse.

 

Har utallige timer i Battlefield serien, men etter å ha testet beta i BF 1 så var det slutt. Hadde forhåpninger til BFV, men er jo akkurat like trist. Synd at den serien er blitt så maltraktert......eller så er det bare jeg som er blitt gammel og grinete :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...