Gå til innhold

Viste verdens første brettbare mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller bare det mye mer nøyaktige uttrykket "stereoskopisk 3D".

Som er et irriterende uttrykk, siden "stereoskopisk" 3D er EKTE 3D. Stereskopisk betyr to kilder, ett for hvert øye, for å kombinere til et 3D bilde. Som rett og slett bare er hva 3D er. Definisjonen på "stereoskopisk" er til og med "teknikk for å skape 3D". Så i tillegg har noen fjotter slengt på "og forbedre illusjonen av 3D".

Det er ingen "illusjon" av 3D. Det er 3D. Som verden for det meste. Med mindre du er blind på ett øye selvsagt, i så tilfelle ser du bare 2D.

Lenke til kommentar

FlexPai-telefonen byr på en 7,8 tommer stor skjerm når den er brettet ut. Det er større enn den 6,5 tommer store skjermen til iPhone Xs Max


Hahaha ja det er helt umulig å skrive noe uten å nevne apple på en eller annen måte?
Apple er jo kjente for å ha strevet emot store mobilskjermer helt in i det siste så da er det jo på sin plass å bruke apple som eksempel for store mobilskjermer??

Ser idag 7 mobiler med 6.5" skjerm eller stoerre på prisjakt så ikke var det fordi apple var stoers dem ble brukt heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Kina har stjålet patentet på å bøye skjermer? Tror du virkelig at du kan patentere en bøybar skjerm?

Det vil jeg så absolutt tro. Teknikken bak konstruksjonen kan enkelt patenteres.

Lenke til kommentar

Det vil jeg så absolutt tro. Teknikken bak konstruksjonen kan enkelt patenteres.

Teknikken bak konstruksjonen?

 

Royole-Flexpai-Live-4.jpg

 

Så i midten av telefonen harde laget en bøybar plastdel lignende leddbusser og trekkspill. Og så trukket kabler mellom det som essensielt er en telefon delt i to deler. Dette er helt klart avansert teknikk som de må ha stjålet fra Samsung. Kun Samsung er så geniale at de kunne komme på den mest enkle, åpenbare og dårligste løsningen som finnes for dette. Designet på denne telefonen er jo elendig.... Hvilken del har de kopiert, virkelig?

 

 

Hvis du tenker på skjermen, så må jeg stoppe deg der altså. Fordi den har de kjøpt fra Samsung. Ja det stemmer. De er kunde av Samsung. De har "kopiert" Samsung fordi de kjøpte deler av dem kanskje?

 

Finnes det noe argumentasjon bak klagene eller er den en fordom at om det er fra Kina så er det kopiert? Slik jeg ser det så grunner påstanden din kun i dine negative fordommer. Du står fritt til å argumentere for noe annet, men jeg ser virkelig ingenting.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...