Jump to content
henrikrox

Black Friday & Cyber Monday 2018

Recommended Posts

Om hun ikke er avhengig av å bruke Windows så kan du installere Chromixium på den (som i utgangspunktet er det samme som er installert på Chromebook-PCer).

Dette fungerer særdeles bra på trege PCer fordi det er så lett å drive. Om hun bruker mye Office-programmer (word, excel, powerpoint osv.) så har Google gode alternativer.

Link:

https://chromixium.wordpress.com

Det er lett å prøve ved å installere på en minnepenn først :)

Tror nok hun er veldig gira på helt ny pc, gitt. Er ganske sirrup den gamle..

Men takk for tips ?

tror ikke det, rare størrelser, størrelse LT  :hmm:

Ja men se på URL en det står herre på den! Buksa SER også mer herre enn dame ut. Rette hofter. Ikke runde hofter. Er det feil i URL, eller feil i tekst på bildet?

Se menyen over buksa så tights - Herre

Ja men se på URL en det står herre på den! Buksa SER også mer herre enn dame ut. Rette hofter. Ikke runde hofter. Er det feil i URL, eller feil i tekst på bildet?

Se menyen over buksa så tights - Herre

ja sant, da er det sikkert den da, jeg ser modellnr eller varenummer stemmer med den andre modellen også

Japan Photo hadde sinnsykt tilbud på gimball i fjor. Får se om det kommer noe bra i år.

Ellers skal jeg få med meg noen knappebatterier fra Clas Ohlson, og fattern ønska seg sveisehjelm med automatisk blender, får håpe Biltema har noe rabatt på dem.

Ellers MaxGodis har vel noe frifrakt på Black Friday. Med 350kr grensa som fjernes er det bare å handle.

ja sant, da er det sikkert den da, jeg ser modellnr eller varenummer stemmer med den andre modellen også

Så du mener varenummeret stemmer her og at dette er en herrebukse den til 299?

Var det virkelig så bra kjøp hos Elkjøp ... synes det var ikke det mest interessante.

GameOn starter salget sitt NÅ btw.

Er 7777 en god pris på macbook airen hos elkjøp?

Nja. Kommer jo ny Air nå, og 7777 har den vært noen ganger i år.

• Like 2