Jump to content
Hes.

HUAWEI Mate 20 Pro tråden

Recommended Posts

Jeg kjøpte tlf hos power men via telenor switch greiene, må jeg snakke med telenor eller power? (ang grønn kant problem)

Btw, blå og LG skjerm

Edited by Bjørnli

Jeg kjøpte tlf hos power men via telenor switch greiene, må jeg snakke med telenor eller power? (ang grønn kant problem)

Btw, blå og LG skjerm

Fyll inn dere skjemaet og send inn telefonen. Jeg sendte inn min tirsdag denne uken og fikk den igjen fredag.

http://net2.emrox.net/stable/net2/order_registration.render_entry

Edited by torbjornhb

Om man har ny Switch avtale har man gjerne plus forsikring som gjør at man får ny telefon med en gang vel? Husker ikke om den ble sendt med express eller om man fikk ny i butikken men..

En av Huawei ansatte  kommer til meg på mandag og bytter den  hjemme hos meg , da jeg opplevde samme feil 2 ganger nå. Så det er jeg fornøyd meg, de garanterte også at det ikke er noe feil på den jeg  får så vi får se.

Er det noen som vet hvordan jeg får for eksempel instagram til vise hele innholdet på skjermen uten at noe forsvinner ut på sidene?

post-227232-0-05073700-1542481752_thumb.jpeg

Edited by torbjornhb

Om man har ny Switch avtale har man gjerne plus forsikring som gjør at man får ny telefon med en gang vel? Husker ikke om den ble sendt med express eller om man fikk ny i butikken men..

Dette er en ved uhell eller tyveri, ikke reprasjon som skyldes fabrikkfeil.

Har en Mate 20 Pro som er kjøpt via SWAP på Elkjøp. Er det Telenor eller Elkjøp som skal ha den i retur? Den grønne linjen har oppstått på høyre side av skjermen, og er lett synlig i mørke rom når jeg har grå bakgrunn på telefonen.

Tror alle sammen blir henvist til verkstedet som tar seg av Huawei telefoner. Comodo eller hva det heter.

Har en til salgs hvis noen er interessert...ta det på pm eventuelt.

Da sitter jeg med min mobil nr 3, ble lovet boe skjerm men fikk lg nok en gang. Denne her er forøvrig helt feilfri fra starten, hvorav den ble testet av Huawei og i følge dem er det fra nye batchen. Vi får håpe det holder seg. #pray4huawei

Da sitter jeg med min mobil nr 3, ble lovet boe skjerm men fikk lg nok en gang. Denne her er forøvrig helt feilfri fra starten, hvorav den ble testet av Huawei og i følge dem er det fra nye batchen. Vi får håpe det holder seg. #pray4huawei

Hva gjør de annerledes denne gangen?

Min har grønne kanter etter kun tre dager, men føler samtidig ikke at det er noe vits å bytte den inn mot en ny telefon når så mange har dette problemet. Så da må en tre dager gammel telefon sendes inn til reprasjon?

Du får holde oss oppdatert, sendte min inn i går (Mobylife tror jeg), så får vi se hva jeg får i retur :p

Min som har fått byttet skjerm har fått det samme problemet igjen. Virker som at dette problemet har kommet for å bli.

Bare fortsett å sende den inn. Du får til slutt hevet kjøpet. Skjønner at dette er en telefon som mange vil beholde, men man kan ikke godta at en telefon til nesten 9000 kr skal fortsette å ha dette problemet.

• Like 1

Bare fortsett å sende den inn. Du får til slutt hevet kjøpet. Skjønner at dette er en telefon som mange vil beholde, men man kan ikke godta at en telefon til nesten 9000 kr skal fortsette å ha dette problemet.

Takk for det.

Jeg kommer nok til å returnere den til Power på åpent kjøp. Litt synd, men håper Huawei finner en god løsning for alle som opplever dette.