Jump to content
Hes.

HUAWEI Mate 20 Pro tråden

Recommended Posts

Har folket på AUTO AI greiene? den som gjenkjenner hva du tar bilde av og justerer etter det? Evt. hva slags modus liker folket å bruke "som standard" ? :)

Har det på, men hender jeg skrur av det den foreslår, litt avhengig av hva jeg tar bilder av. Bruker mobilen stort sett bare til snapshots.

Er det noen som har fått nummeroppslag til å fungere? Tenker spesielt på popup. Har Mobilt Bedriftsnett appen, og alle innstillinger er tilsynelatende korrekt, men det kommer ikke noe oppslag-popup når det ringer inn.

• Like 1

Er det noen som har fått nummeroppslag til å fungere? Tenker spesielt på popup. Har Mobilt Bedriftsnett appen, og alle innstillinger er tilsynelatende korrekt, men det kommer ikke noe oppslag-popup når det ringer inn.

Du må slå av alt som har med strømsparing osv. På den appen, det funka for meg ihvertfall.

Hvilken app bruker du? Mener jeg har gjort nødvendige endringer i innstillingene, men altså ingen hell... 

Bruker Mobilt bedriftsnett appen fra Telenor

Har alltid vært en Samsung-kid, da jeg har hatt Galaxy S3, S4, S5, S6, S7, S8+ og nå S9+. Har alltid vært fornøyd egentlig, og det har liksom alltid vært et selvsagt valg for meg.

Går og venter på S10+ nå, men lurer egentlig på hva dere mener om f.eks. Huawei Mate 20 Pro? Spec-messig har de jo ganske mye til felles, og Huawei har jo komt på banen med mye kult. Skal jeg vente på S10+, eller endelig utvide horisonten min? Gode vaner er vonde å vende!

Har selv hatt alle Galaxy S og Note modellene. Prøver innimellom andre merker. Mate 20 Pro er vel den neste tlf jeg har hatt så langt men er spent på hvordan S10+ vil by på.

• Like 1

Mate 20 pro står seg godt i forhold til S10 imo. Den har overlegen opplåsing med face unlock og den slår S10 i mange ytelsestester.

Noen som vet om de har fått til å roote maten nå?

Må bare si at jeg er veldig fornøyd med Mate 20 Pro. Føler virkelig med alle som opplever problemer. Hadde samme følelsen når jeg kjøpte P10 plus, uten fungerende kamera.