Gå til innhold

HUAWEI Mate 20 Pro tråden


Hes.

Anbefalte innlegg

Skru av chattebobler?

Jeg vil ha dem, men jeg vil ikke ha notifilasjon om dem. Det er litt "stating the obvious" når den skal advare om en svær boble som jeg ikke kan unngå å se på skjermen. Før forsvant også notifikasjonen om det når jeg lukket boblen, men nå henger den igjen selv om boblen er lukket og Messenger stengt ned manuelt og å til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg tar bilder med min så kommer det ofte opp at jeg må holde enheten i ro for og forbedre bildet. 90% av bildene jeg tar er av barn og annet i farta. Kan dette skrues av? Bildene blir mere uklare enn klare pga bevegelse når man må vente på at bildet blir tatt?

Deaktivert Auto AI eller hva det heter på kamerainstillinger. Det prøver å velge beste modus for deg men ødelegger bare. Du tar nok mørke bilder og da bruker den nattmodus som krever lang eksponering.

 

Slå av dette så blir det bra.

Lenke til kommentar

Hvordan får du opp utvikleralterbativer? Oversettes det til noe annet enn developer?

Du må gå inn på instillinger - om telefonen - også trykker du mange ganger på " build-nummer " ,så går du en steg tilbake , da får du utvikleralternativer eller developersettings ellerno

 

anbefaler forøvrikg og skru av all animasjonsskalaer til deaktivert på utvikleralterantivene, så går alt fortere.

 

jeg har slitt med den autojusteringen av lysstyrken lenge, og det er en bugg i programvaren men ved å følge det jeg lista opp så slipper man det endelig.

Endret av Mr Pepe
Lenke til kommentar

anbefaler forøvrikg og skru av all animasjonsskalaer til deaktivert på utvikleralterantivene, så går alt fortere.

 

Dette var litt todelt for min del. Når det sto på 1x så virket alt smidig og raskt, men uten animasjoner så fikk jeg følelsen av stutter når en navigere rundt. Jeg skrudde den ned til 0,5x som ser ut for å være hakket raskere og så skjuler den stuttering som oppsto når jeg skrudde den helt av.

 

Skal bli morro å prøve litt andre Settings. Jeg har ikke tenkt over det med lyset, men prøver din løsning og ser om det endrer noe nå :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...