Gå til innhold

HUAWEI Mate 20 Pro tråden


Hes.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
insolvent skrev (3 timer siden):

Start HiCare-appen, trykk "More" og velg "Update". Da skal den komme. Fungerte i hvert fall for meg. :)

Takk for tips, men det funka ikke. Når jeg starta HiCare appen så sto det "Ny versjon kommer snart" før jeg kom inn på selve appen, så kanskje den kommer etterhvert.

Edit: Det er også en infomelding i HiCare appen over hvilke modeller som kan oppdateres til Emui 10, men Mate 20 Pro er ikke på lista. 

Endret av Sir-Allistair
Lenke til kommentar
9 hours ago, Sir-Allistair said:

Takk for tips, men det funka ikke. Når jeg starta HiCare appen så sto det "Ny versjon kommer snart" før jeg kom inn på selve appen, så kanskje den kommer etterhvert.

Edit: Det er også en infomelding i HiCare appen over hvilke modeller som kan oppdateres til Emui 10, men Mate 20 Pro er ikke på lista. 

Jeg fikk også versjon om at det kommer ny versjon snart, men updaten kom allikevel da jeg kom inn på appen. 

Lenke til kommentar
Sir-Allistair skrev (19 timer siden):

Jeg spurte like greit Huawei sin kundeservice i hicare appen, og fikk svar etter 10 minutter. De sa at den oppdateringen som er sendt ut er en beta av den endelige versjonen som skal komme i februar. Og at den blir sendt ut i batches, så derfor ikke alle får den samtidig.

Takker for informasjon. Da er det bare å vente til februar. Til den tid har vel Google fått rettet feilen som oppsto i siste versjon av Chrome også! ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tåkefyrste skrev (7 minutter siden):

Selg telefonen og kjøp noe annet. Det gjorde jeg.

Bør være mulig å finne ut av. Fungerer som nevnt hos meg, uten at jeg vet helt hvorfor. Har DnB om det har noen betydning.

Hadde det ikke fungert, hadde det ikke vært grunn nok for meg til å bytte mobil om den ellers fungerer som den skal. Med det sagt kommer jeg nok likevel til å gå for noe annet enn Huawei neste gang bla pga irritasjoner rundt Emui sin trang til å ta livet av alle apper i bakgrunnen, med mindre man endrer innstillinger 7 steder (noe overdrevet).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kan man ikke bare levere telefonen på verksted å få det fikset? Om det er den nye versjonen som skaper problemer så kan man nedgradere inntil den nye er fikset. Dette bør jo dekkes av reklamasjonsretten eller garanti. Dette er en funksjonssvikt som ikke kan lastes bruker.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...