Poseidon_2k Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Jeg lurer veldig på en ting. Har akkurat kjøpt meg Powercolor Radeon 9800 Pro, og jeg hadde tenkt å montere den Zalman kjøleren (husker ikke navnet på den) sammen med den lydløse vifta. Nå lurer jeg veldig på hvordan jeg skrur ut de skruene som den heatsink+vifta som står på. Takker!
Seldal Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 er det ikke bare noen knotter som du skal vippe ut da for å få den løs
da Gauss Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Er det ikke push-pins, da? Da er det enkelt, men litt fiklete. Trikset er å klemme inn mothakene på baksida av kortet, og så dytte pinnen gjennom. Det pleier å gå med bare fingrene/neglene, men skal du bruke en tang; vær forsiktig, det er lett å rive av noe du ikke burde. Lykke til.
YpsiNine Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Det er ingen skruer. Det er brukt noen slags stifter, man bare klemmer de sammen på undersiden og drar ut fra oversiden. De har en slags "låsemekanisme", så man må klemme sammen på undersiden.
Poseidon_2k Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Skrevet 18. desember 2003 Jeg får se laster ned akkurat nå, så det får vente litt
Lord_Linus Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Bare å dra i det i svart push-pins sakene, trodde selv at jeg måtte trykke ned, men det var feil
Ravusy Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Ta en klemmetang og napp ut pinnene, så enkelt er det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå