Gå til innhold

<Belite> er en norsk guild på serveren Sylvanas (Alliance) som søker spillere :)


Anbefalte innlegg

<Belite> er en norsk guild på serveren Sylvanas (Alliance) :)  som har fokus på det sosiale. Vi er på ingen måte en Hardcore guild, men ønsker å spille content og spille ut expansion helt til neste. 
om du søker en mytic raiding guild, er vi ikke guilden for deg.

Men hvis du vil joine en vennlig og sosial guild som jobber seg opp mot HC raiding er vi gjengen for deg. 
Vi er flinke og hjelpe hverandre med m+, vi gjør transmog runs, archivement runs osv.

Vi recruiter alle classes og specs for øyeblikket

Vår progress per dags dato er 7/8N og 1/8HC

Våre krav til deg:  :) 
# Modenhet, egenskapen til å reagere, og håndtere situasjoner på en fornuftig Måte.
# Engasjement, ikke bli stående ta del i det.
# Humor, det er et spill og vi ønsker å ha det Gøy.

- De fleste medlemmene i guilden er 20+ :grin2:

Raid dager er per idag:  :thumbup: 
Torsdag, 20:30 – 23:00
Mandag, 20:30 - 23:00

Store deler av guilden er fra Bergen og det hender at vi gjør ting sosialt utenfor spill verden også.

Hvis dette hørtes interessant ut, ta kontakt med en av officers ingame: Sandar#1822 / Chillskill#21200 / mrplotter#1675, eller bare lag en reply her:)

Socials som ikke vil raide er også velkommne

Håper å høre ifra deg ?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres interessant ut. Jeg er ikke norsk, men jeg er 20++++ :D har god humor, jeg vil ikke raide bortsett fra å ha det gøy noen ganger - det er lenge siden. Jeg er interessert i å bli en sosial spiller. Jeg bor hverken i Bergen (eller i Norge), men jeg har en venn i Bergen, og jeg besøkte hos ham i fjor, om det er bra nok.  :D Og han er halvt-skotsk, og jeg er skotsk, så jeg tror det gjør meg nesten halvt norsk. Min norsk er ikke helt fantastisk som du kan se, men håper at det kommer til å bli bedre hvis jeg kan joine en norsk guild. Jeg hadde noen toons på Sylvanas der jeg pleiede å raide, men jeg kan tar noen fra Kazzak eller Draenor med meg. 

 

Ser frem til å høre tilbake. 

 

Idz#2599

Lenke til kommentar

Det høres interessant ut. Jeg er ikke norsk, men jeg er 20++++ :D har god humor, jeg vil ikke raide bortsett fra å ha det gøy noen ganger - det er lenge siden. Jeg er interessert i å bli en sosial spiller. Jeg bor hverken i Bergen (eller i Norge), men jeg har en venn i Bergen, og jeg besøkte hos ham i fjor, om det er bra nok.  :D Og han er halvt-skotsk, og jeg er skotsk, så jeg tror det gjør meg nesten halvt norsk. Min norsk er ikke helt fantastisk som du kan se, men håper at det kommer til å bli bedre hvis jeg kan joine en norsk guild. Jeg hadde noen toons på Sylvanas der jeg pleiede å raide, men jeg kan tar noen fra Kazzak eller Draenor med meg. 

 

Ser frem til å høre tilbake. 

 

Idz#2599

 

 

Hei Det går helt fint. Jeg har sendt deg en venneforespørsel  på battelnet  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...