Gå til innhold

TEST: Exibel BIT100


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha kommet over Tek.no sin test bestemte jeg meg for å ta turen innom Clas´ern for å teste disse.

 

Som flere nevner her er jeg positivt overrasket, har blant annet brukt tidligere Bose sine trådløse propper.

 

Sitter godt i øret, enkle å bruke og grei batteritid.

God lyd, så disse kommer til å bli en fin følgesvenn på treningene fremover.

 

Testet riktignok å ta en telefonsamtale med de. Det gikk, jeg hørte mottaker godt, men fikk tilbakemelding at lyden fra meg var litt "skurrete". Hadde egentlig ikke forventet noe annet.

 

Kan anbefale disse på det sterkeste, til 499,- kr er disse et kupp!

Lenke til kommentar

I og med at man må slå på de to proppene hver for seg, er det da mulig å bruke kun en av gangen? Altså kan man slå på kun en av proppene og koble til den alene?

 

Jeg kjøpte disse ut av nysgjerrighet og må si jeg ble positivt overrasket av kvaliteten i forhold til prisen. For å svare på spørsmålet mitt selv; Man kan faktisk bruke en ørepropp alene, men det fungerer kun på den høyre. Dersom man prøver å slå på den venstre alene får man kun opp at den prøver å søke etter den høyre øreproppen for å koble seg til. Det vil si at den venstre øreproppen bruker den høyre øreproppen som et koblingpunkt til telefonen, og den vil da ikke fungere alene.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...