Gå til innhold

Apple bekrefter fotofeil i nye iPhoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fatter ikke at folk klager over å se BEDRE ut enn de gjør i virkeligheten. Det er helt latterlig. «Jeg vil se like stygg ut på bildene som jeg er i virkeligheten».

 

Det er fordi du ikke blir vakker av resultatet. Du får bare ett bilde som ser ut som noen har smurt fargene over

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor folk klager er vell ikke så rart.

 

Apple er jo kjent for å nekte å ta på seg kostnader for feil og mangler. De kaller det heller brukerfeil og en egenskap som folk ikke forstår.

I tillegg så kan det jo ikke legges skjul på at feil som chargegate og beatygate burde vært luket ut før produksjon. Vi snakker faktisk om en av verdens dyreste masseproduserte "folke"-mobil.

 

Jeg har stor respekt for Apple sin business-modell, for selv om produktet er generelt sett helt ok, så har de fått skapt en slags omsorgsfølelse hos sine kunder slik at de støtter Apple i nesten alt de gjør.

 

Men så er det heldigvis noen som tør å stå imot. De skriker høyt om feil og mangler, men noen må gjøre det slik at Apple ikke får lagt skylden på bruker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Håper de gjør noe med den gule fargen på skjermen også

 

 

Hvis du mener hvitbalansen som stiller seg mer gulaktig på kveldstid for at skjermen skal bli mer behagelig å se på i mørke omgivelser, så kan du skru den av.. ikke verre enn det

Lenke til kommentar

Hvorfor folk klager er vell ikke så rart.

 

Apple er jo kjent for å nekte å ta på seg kostnader for feil og mangler. De kaller det heller brukerfeil og en egenskap som folk ikke forstår.

I tillegg så kan det jo ikke legges skjul på at feil som chargegate og beatygate burde vært luket ut før produksjon. Vi snakker faktisk om en av verdens dyreste masseproduserte "folke"-mobil.

 

Jeg har stor respekt for Apple sin business-modell, for selv om produktet er generelt sett helt ok, så har de fått skapt en slags omsorgsfølelse hos sine kunder slik at de støtter Apple i nesten alt de gjør.

 

Men så er det heldigvis noen som tør å stå imot. De skriker høyt om feil og mangler, men noen må gjøre det slik at Apple ikke får lagt skylden på bruker.

 

Er nettopp det, folk føler trangen til å forsvare at de har brukt så mye penger på et produkt som ikke skiller seg ut på noen nevneverdig måte. "Vel, den har kanskje ikke det beste kameraet, minnekort muligheter, fingeravtrykksleser i skjerm eller et fleksibelt os...men den ER best fordi Apple lager feilfrie produkter"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Håper de gjør noe med den gule fargen på skjermen også

 

 

Hvis du mener hvitbalansen som stiller seg mer gulaktig på kveldstid for at skjermen skal bli mer behagelig å se på i mørke omgivelser, så kan du skru den av.. ikke verre enn det

Nei har slått av nattmodus og true tone. D hjalp litt, men er forsatt en del gult. Kan legge på fargefilter, men det burde være unødvendig. Det forsvinner og litt om du ser fra en vinkel og ikke rett på Skjermen. Så kan jo være skjermen bare er slik

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Nei har slått av nattmodus og true tone. D hjalp litt, men er forsatt en del gult. Kan legge på fargefilter, men det burde være unødvendig. Det forsvinner og litt om du ser fra en vinkel og ikke rett på Skjermen. Så kan jo være skjermen bare er slik

Da ville jeg tatt den med tilbake til butikken og klaga for det høres ikke riktig ut. Det er ingen gulskjær i skjermen her og det skal det heller ikke være.

Lenke til kommentar

Å tro at dette ikke har vært bevisst fra Apple sin side, er i beste fall naivt. Garantert forsøk på å snikinnføre en funksjon som gjør deg penere enn du er i virkeligheten. Hvis du er penere på denne Apple-telefonen enn på andre telefoner, velger du ikke et annet merke neste gang ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...