Gå til innhold

Ett øye - betyr hva?


xrays

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er flere tegn ute å går, peace tegn, blant annet, tunge. Vil gjerne ha en forklaring om noen har. Joiner de en klubb, tros system eller hva er det som skjer?

 

Mulig noe er copy, men har ikke inntrykk at det ikke nødvendig vis er copy.

 

Mulig noe er copy, men har ikke inntrykk at det ikke nødvendig vis er copy.

Endret av Uderzo
flettet innlegg
Lenke til kommentar

Ser det er flere tegn ute å går, peace tegn, blant annet, tunge. Vil gjerne ha en forklaring om noen har. Joiner de en klubb, tros system eller hva er det som skjer?

Det er trolig ikke noen stor mening annet en hva hver enkelt individ tror og mener det står for.. Det å ta bilde av et øye kan jo være bare så enkelt at noen har fortalt de at de har veldig pene øyne, så fotograferer de det ene øyet sitt, og ikke begge to da de ønsker ikke å ta med monobrynen eller noe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eye of proidence, ja

Men vet de at de reklamerer for the New Word order skal tre inn i all sin kraft, full global integrering..

Hvilken versjon har de fått servert ? Tror ikke at så mange egentlig vil det eller..

Noen som vet?

 

Send gjerne pm, takk.

Endret av xrays
flettet innlegg
Lenke til kommentar

Eye of proidence, ja

Men vet de at de reklamerer for the New Word order skal tre inn i all sin kraft, full global integrering..

Hvilken versjon har de fått servert ? Tror ikke at så mange egentlig vil det eller hva,fordi jeg tror ikke folk tenker sånn og er rimelig ego styrt. Men mulig jeg tar helt feil.

Noen som vet?

Så du vet svaret på ditt eget spørsmål altså? :)

Lenke til kommentar

Både nei og kanskje. Jeg har lest en versjon, om det er rett vet jeg ikke og hva andre vet eller tror de vet, vet jeg heller ikke, så derfor prøver jeg å få en oppklaring fra flere hold enn noe som jeg leste ett sted.

 

Ja den copy en var litt morsom, det så jeg ikke hehe

Endret av Uderzo
flettet innlegg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...