Gå til innhold

Apple inviterer til ny lansering: Får vi nye iPader og Macbook Air?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å highjacke en appleartikkel, men jeg synes ikke Apple gjør så mye spennende for tiden. Ser mye mer fram til å se hvordan MS og OEM'ene lykkes med 2i1 maskinene og da spesielt ARM maskinene basert på SD850 og etter hvert SD1000.

 

Galaxy Book2 med Qualcomm Snapdragon 850 ser veldig spennende ut, og ytelsen virker å være veldig god. På denne typen enheter vil man virkelig kunne ha nytte av å ta i bruk en "ny" arkitektur.

Lenke til kommentar

Ikke for å highjacke en appleartikkel, men jeg synes ikke Apple gjør så mye spennende for tiden. Ser mye mer fram til å se hvordan MS og OEM'ene lykkes med 2i1 maskinene og da spesielt ARM maskinene basert på SD850 og etter hvert SD1000.

 

Galaxy Book2 med Qualcomm Snapdragon 850 ser veldig spennende ut, og ytelsen virker å være veldig god. På denne typen enheter vil man virkelig kunne ha nytte av å ta i bruk en "ny" arkitektur.

 

2 i 1 maskiner med Windows er håpløse, Windows 10 er ikke laget for å brukes med touch skjerm

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan du holder ipaden din, men jeg har en ipad pro 12,9 og holder den allerede på en måte som ikke hadde vært et problem på denne nye modellen.

 

Legg deg på rygg i sengen, og hold ipaden opp over deg slik at du kan se på en film (youtube, netflix, etc)

Fortell gjerne hvordan du får dette til uten å være borti siden skjeremen er på.

Lenke til kommentar

 

Jeg vet ikke hvordan du holder ipaden din, men jeg har en ipad pro 12,9 og holder den allerede på en måte som ikke hadde vært et problem på denne nye modellen.

 

Legg deg på rygg i sengen, og hold ipaden opp over deg slik at du kan se på en film (youtube, netflix, etc)

Fortell gjerne hvordan du får dette til uten å være borti siden skjeremen er på.

Ryktene sier at dette er blir tatt hensyn til i software. Det burde fint være mulig å få til. Palm-rejection på iPad ved bruk av Apple Pencil fungerer hvertfall strålende. Vi får vente å se til reviews er ute, om det ble et problem eller ikke :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Legg deg på rygg i sengen, og hold ipaden opp over deg slik at du kan se på en film (youtube, netflix, etc)

Fortell gjerne hvordan du får dette til uten å være borti siden skjeremen er på.

Testet det over hode nå med en 12,9..... funker strålende ;) lang unna der skjermen starter ifølge de lekkede bildene. Er det et problem så vil det sikkert komme billige case du kan bestille som gjør det lettere for deg.

Det er uansett ikke en stilling jeg bruker ipaden i;).

 

post-47543-0-93638200-1540233452_thumb.jpeg

 

 

Men tilbake til tråden.

Utifra ryktene virker det i allefall lovende. Jeg er spent på hvor mye mer kraft den får i forhold til 1gen.

Jeg ser også frem til enda flere Pro apper komme til paden :) Nå kommer photoshop (selv om det allerede finnes affinity photo og designer) , men jeg skulle gjerne sett Autodesk komme med fullverdige ios versjoner av Revit, Fusion 360 og Autocad. Men i mellomtiden får jeg holde med til onshape og shapr3d.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...