Gå til innhold

Her er den nyeste traileren for Battlefield Vs enspillerdel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men er det noe som har gått meg hus forbi, spiller man som tysker i en av historie kapitlene, den om tanksen? Først tenkte jeg at det måtte handle om allierte som hadde tatt den, men traileren indikerer at man spiller som tysker. Om dette stemmer er det det modigste valget noen spill utvikler noen gang har gjort i et andre verdenskrig fps! Det er så lite politisk korrekt son det går ann. 10 tomler opp om dette stemmer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spent på hva de har tenkt til å gjøre med den norske storylinen. Hadde i utgangspunktet inntrykk av at det skulle handle om tungtvannsaksjonen, men ut fra "mor datter"-settingen virker det isåfall som dette vil være er veldig alternativ fortelling, som spillversjonene av denne aksjonen tross alt stort sett er. 

Ellers interessant med både tysk og franske perspektiv.

Lenke til kommentar

Men er det noe som har gått meg hus forbi, spiller man som tysker i en av historie kapitlene, den om tanksen? Først tenkte jeg at det måtte handle om allierte som hadde tatt den, men traileren indikerer at man spiller som tysker. Om dette stemmer er det det modigste valget noen spill utvikler noen gang har gjort i et andre verdenskrig fps! Det er så lite politisk korrekt son det går ann. 10 tomler opp om dette stemmer.

 

Som det står i artikkelen: "som begynner å stille spørsmål ved hvorfor det faktisk tar del i krigføringen."

 

Så det virker som at dette er en tysker som kanskje er uenig i det som skjer.

Jeg forstår poenget ditt, men det er jo ikke bare på de alliertes side som det finnes historier verdt å høre.

Kan bli ganske interessant å se hvordan det var på andre siden også, synes jeg.

Men jeg ser poenget ditt

Lenke til kommentar

Man kjenner seg igjen på noen av punktene, spesielt når det gjelder noen av de historiske bygningene og fjellene, selv om det ikke er puttet på rett plass

 

Dette viser at det er en internasjonal interesse for historien rundt slaget om Narvik, men selve framstillingen av krigshistorien blir ikke helt rett i denne konteksten

Lenke til kommentar

Som det står i artikkelen: "som begynner å stille spørsmål ved hvorfor det faktisk tar del i krigføringen."

 

Så det virker som at dette er en tysker som kanskje er uenig i det som skjer.

Jeg forstår poenget ditt, men det er jo ikke bare på de alliertes side som det finnes historier verdt å høre.

Kan bli ganske interessant å se hvordan det var på andre siden også, synes jeg.

Men jeg ser poenget ditt

 

Hva var poenget mitt? Jeg leser det du skriver som om du på en eller annen måte er uenig i meg, men får ikke tak på hva du er uenig i? Jeg er jo helt enig i at det er supert vi får se spillet fra tysk side, det er vågalt og ikke politisk korekt å se tysk side. Ingen andre har gjort dette før i singel player fps, nettop det som er så bra at vi endelig får se noe fra den siden.

 

Jeg tror vi sakte men sikkert begynner å få nok distanse til andre verdenskrig, til at også spill mediet kan godta at ikke alle tyskere var onde og ikke alle tyskere var nazister. Uten at det på noen som helst måte trenger å undergrave den ondskapen som fant sted fra nazistene sin side. Film mediet har klart å håndtere dette helt siden 50 tallet, skulle bare mangle at spill mediet også snart skal klare det.

Lenke til kommentar

Hva var poenget mitt? Jeg leser det du skriver som om du på en eller annen måte er uenig i meg, men får ikke tak på hva du er uenig i? Jeg er jo helt enig i at det er supert vi får se spillet fra tysk side, det er vågalt og ikke politisk korekt å se tysk side. Ingen andre har gjort dette før i singel player fps, nettop det som er så bra at vi endelig får se noe fra den siden.

 

Jeg tror vi sakte men sikkert begynner å få nok distanse til andre verdenskrig, til at også spill mediet kan godta at ikke alle tyskere var onde og ikke alle tyskere var nazister. Uten at det på noen som helst måte trenger å undergrave den ondskapen som fant sted fra nazistene sin side. Film mediet har klart å håndtere dette helt siden 50 tallet, skulle bare mangle at spill mediet også snart skal klare det.

 

Sorry, var bare meg som misforsto det du skrev.

Jeg fikk for meg at du mente dette var en negativ ting de burde holde seg unna.

Min feil

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men er det noe som har gått meg hus forbi, spiller man som tysker i en av historie kapitlene, den om tanksen? 

 

Riktig, The Last Tiger heter kapitlet og det kommer i desember. Man følger en tysk stridsvogn med besetning, kommandøren er veteran fra østfronten. Den ene i besetningen dør, og erstatteren hans er en veldig ung gutt som fører til at kommandøren begynner å stille spørsmål ved sine tidligere overbevisninger.

Lenke til kommentar

 

Men er det noe som har gått meg hus forbi, spiller man som tysker i en av historie kapitlene, den om tanksen? 

 

Riktig, The Last Tiger heter kapitlet og det kommer i desember. Man følger en tysk stridsvogn med besetning, kommandøren er veteran fra østfronten. Den ene i besetningen dør, og erstatteren hans er en veldig ung gutt som fører til at kommandøren begynner å stille spørsmål ved sine tidligere overbevisninger.

Hva annet kommer i den "pakken" ? Er det noe skins, maps osv ? Skeptisk til DLC så kort tid etter release (går utifra at den også koster penger)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Men er det noe som har gått meg hus forbi, spiller man som tysker i en av historie kapitlene, den om tanksen? Først tenkte jeg at det måtte handle om allierte som hadde tatt den, men traileren indikerer at man spiller som tysker. Om dette stemmer er det det modigste valget noen spill utvikler noen gang har gjort i et andre verdenskrig fps! Det er så lite politisk korrekt son det går ann. 10 tomler opp om dette stemmer.

Det finnes spill der du spiller som Tysk soldat i 2 Verdenskrig i en story modus.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Det finnes spill der du spiller som Tysk soldat i 2 Verdenskrig i en story modus.

 

Gjør det? Informer meg gjerne :) . Du fikk med deg at jeg Ganske spesefikt snakket om FPS ikke sant? For jeg er selfølgelig klar over at man kan spille som tyskland I foreksempel strategi spill. Men I single player FPS, det var nytt for meg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Gjør det? Informer meg gjerne :) . Du fikk med deg at jeg Ganske spesefikt snakket om FPS ikke sant? For jeg er selfølgelig klar over at man kan spille som tyskland I foreksempel strategi spill. Men I single player FPS, det var nytt for meg.

Iron front Liberation 1944. Beklager jeg svarte seint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...