Gå til innhold

TEST: Ulefone Power 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns denne er litt unødvendig, hvorfor bruke tid på denne modellen da Ulefone Power 5 blir heller vurdert?

Hva å skrive hvorfor iphone X eller ligdene har vesentlig bedre batteri selv for lavere kapasitet.

 

Hvordan teknisk quick changer er forskjellig fra dash og power delivery.

Syns tek.no kvalieten har falt, man må over på tek ekstra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns denne er litt unødvendig, hvorfor bruke tid på denne modellen da Ulefone Power 5 blir heller vurdert?

Hva å skrive hvorfor iphone X eller ligdene har vesentlig bedre batteri selv for lavere kapasitet.

 

Hvordan teknisk quick changer er forskjellig fra dash og power delivery.

Syns tek.no kvalieten har falt, man må over på tek ekstra.

 

Iphone x kommer ikke naer i batteritid det kan jeg garantere uten å ha sett den. Hvorfor en mobil med 13000mah? Blir irriterende stort å tungt. Er godt fornoyd med 5000mah 6000 er mer en nok for alle. Iphone sine 3000~ er bare tullete.

Lenke til kommentar

At disse telefonene, altså "China telefoner" ikke supporterer VoLTE* i Norge, er ganske relevant å nevne. Spesielt med tanke på at 3G nettet skal ned i løpet av nærmeste årene. * Sannhet med modifikasjoner, selve apparatene har VoLTE støtte, men operatørenes innstillinger ligger ikke inne på telefon programvaren, da produsent(Ulefone, Xiaomi osv) og operatør ikke har et samarbed seg i mellom, foreløpig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At disse telefonene, altså "China telefoner" ikke supporterer VoLTE* i Norge, er ganske relevant å nevne. Spesielt med tanke på at 3G nettet skal ned i løpet av nærmeste årene. * Sannhet med modifikasjoner, selve apparatene har VoLTE støtte, men operatørenes innstillinger ligger ikke inne på telefon programvaren, da produsent(Ulefone, Xiaomi osv) og operatør ikke har et samarbed seg i mellom, foreløpig. 

 

Har 4g på min Xiaomi, den støtter ikke alle frekvensene, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar

Iphone x kommer ikke naer i batteritid det kan jeg garantere uten å ha sett den. Hvorfor en mobil med 13000mah? Blir irriterende stort å tungt. Er godt fornoyd med 5000mah 6000 er mer en nok for alle. Iphone sine 3000~ er bare tullete.

Problemet er vel heller når slike mobiler ikke klarer å dra Fortnite sier det seg selv man rekker ikke å spille noe særlig før batteriet blir tomt. Tar jo flere minutter å starte på mi M5, mi mix er ikke særlig bedre.

Lenke til kommentar

Jeg mistet min power 3 10-15 m ned til asfalt og det skjedde ikke noe mer en sprekk på glasset. Fungerer. Så hR jeg ikke vært snill med den for og si det.batteri har jeg ikke opplevd maken til. Mens andre må lade flere ganger holder denna dobbelt. Men ikke den beste og ha batteri og ram er bra en for bedre telefon opplevlse må mann nok opo i klassen

Lenke til kommentar

 

Iphone x kommer ikke naer i batteritid det kan jeg garantere uten å ha sett den. Hvorfor en mobil med 13000mah? Blir irriterende stort å tungt. Er godt fornoyd med 5000mah 6000 er mer en nok for alle. Iphone sine 3000~ er bare tullete.

Problemet er vel heller når slike mobiler ikke klarer å dra Fortnite sier det seg selv man rekker ikke å spille noe særlig før batteriet blir tomt. Tar jo flere minutter å starte på mi M5, mi mix er ikke særlig bedre.

https://www.youtube.com/watch?v=jo8afkqrrJE

Javel ja nå trudde jeg det var en test av en mobil å ikke en gameboy. Hvis spille fornite er det viktigste for deg så skaff deg en 12000kr gameboy da vel.

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor folk er så opptatt av VOLTE eller HD voice. Er jo bare å bruke skype\ ligdene app som bruker video\lyd over 4g nettet.

Husk datatrafikk istedenfor analog signal.

 

Tror nok faktisk med 3g ute og 5g inn vi kommer å bruke mere mobildata siden det blir billigere pr mb. Man får større datapakker.

Lenke til kommentar

 

Syns denne er litt unødvendig, hvorfor bruke tid på denne modellen da Ulefone Power 5 blir heller vurdert?

Hva å skrive hvorfor iphone X eller ligdene har vesentlig bedre batteri selv for lavere kapasitet.

 

Hvordan teknisk quick changer er forskjellig fra dash og power delivery.

Syns tek.no kvalieten har falt, man må over på tek ekstra.

 

Iphone x kommer ikke naer i batteritid det kan jeg garantere uten å ha sett den. Hvorfor en mobil med 13000mah? Blir irriterende stort å tungt. Er godt fornoyd med 5000mah 6000 er mer en nok for alle. Iphone sine 3000~ er bare tullete.

3000mAh holder en hel dag. Har jeg lyst til å ha en mye tjukkere og tyngre telefon slik at den kan holde i 6 eller 12 timer mer? Nei. Og det har ikke Apple lyst til heller. Har du så stort behov for strøm så kjøp deg en powerbank, så kan du velge om du vil drasse med deg stort og tungt eller ikke, istedenfor å ha dette integrert i telefonen.

Forøvrig så ser denne Ulefone'n ut som om den henger 10 år etter. Veldig veldig lite spennende med denne. Det er akkurat som Huwaei. Lokker med store tall på sin nisje men alt annet er dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg har i utgangpunktet lyst på ulefone power 5 men problemer er utdatert maskinvare. Og er usikkert hvor lenge den vil beholdes til nyere modell kommer.

Powerbank er jo vesentlig tyngere og upraktisk. Vil heller har 2-4 cm tykkere mobil i så fall.

 

Største problemet med Huwaei er vel man ikke får så mye mere for pengene da toppmodellene er dyre. Oneplus gir vel litt mere ytelse for penga.

Lenke til kommentar

Styr unna. Jeg har denne, men jeg skal oppsummere svært kortfattet. Selger den for kr 1000 om noen vil kjøpe btw.

 

Pro

 

  1. Flott skjerm
  2. Deilig batteri
  3. Grei ytelse

Cons

  1. Var lovd OTA oppdatering til Oreo i februar. Nå får folk beskjed om å sende den til Polen for å oppgradere. jf XDA forum.
  2. E L E N D I G kamera. Virkelig det verste jeg har vært borti (Kanskje bortskjemt med iPhone Plus)
  3. Kamera 2. Det står 21MP, men det er interpolert. Reell oppløsning er 13 MP og Samsung sensor (Samsung bruker Sony i sine toppmodeller  :hmm: )
  4. Tilgang til reservedeler. 1 av de 2 pentalobeskruene i bunnen falt ut. Tror du kundesupport kunne sende meg ny skrue? njet...

Så. Kjøp heller den Xiaomien som er Android One mobil.

Lenke til kommentar

Kan ikke annet en skamrose min Moto G6 play.  

 

Etter å ha gått fra en gammel LG G3 med kroniske deep sleep problemer var det faktisk et større problem å finne ut når jeg skulle lade mobilen enn de sjeldne gangene man er nede på 20%. Batteriet varer i to dager med mye generell surfing og skjermtid, men jeg spiller ikke tunge spill på mobilen som kidsa annet enn wordfeud. 

 

Jeg er nå altså mer bekymret for å skade batteriet om jeg lar den stå lenge på 100% om natten enn noen gang å gå tom.  

 

Også her er kameraet en heftig skuffelse, kronisk overeksponering man kan justere umiddelbart, men det er svært plagsomt. Skulle nesten tro det er et utviklervalg for å redusere verdien av telefonen med dårlige fotoløsninger.  Etter noen mnd har også noe lagg oppstått med keyboardet som kanskje fikses med en restart eller andre renskninger.  

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...