Gå til innhold

Hjelp til valg av internett (Trondheim)


Anbefalte innlegg

Fått 2 tilbud.

 

Homenet: 458 kr mnd, 12 mnd binding. Vdsl 30/10 , gratis montør, jeg har søkt på hjemmesiden deres men finner ikke denne beste internett de sa jeg fikk. Søkt på min adr, men da kommer det opp 2 valg de kan levere, og det er ingen av det. Og utifra det jeg har klart å se så koster denne typen når jeg søkte på annen adr som er på landet. Der kom det opp 40/10 og pris 477

 

Så ringte telenor og kunne gi meg tilbud på canal digital.: pris 699 med både tv og beste internett. 500 mb bits. Og alt av utsyr fikk jeg med og montør fikk jeg også med gratis. Og ingen binding. Jeg vet det er lagt opp til canal digital på denne leiligheten. Søkt på canal digital. Og ser det stemmer. Denne prisen gjelder 1 år.

 

Jeg bruker mest netflix, Spotify, youtube.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det jeg lurte på hva jeg burde gå for. Har ingen erfaring med homenet. Det var telenor som ringte meg, og sa de kunne levere og det var canal digital.

Jeg kan ikke så mye om Mbps men da vet jeg at 30 er mer enn nokk. Men jeg lurer på om det er best bestille selv hvis jeg skal gå for homenet. For det ser jo til å bli dyrere for meg.

Lenke til kommentar

Du kan jo spørre Canal Digital om prisen for lavere hastighet. De vil jo helst selge høyest mulig hastighet så de nevner bare prisen på 500 Mbit. Jeg har 50 mbit fra Canal Digital, en hastighet de ikke reklamerer for engang.

 

Adsl/vdsl og sånn telefonlinje-"bredbånd" er det mye feil med. Gjerne får man ikke hastigheten man kjøper og selskapet skylder på lokale forhold og du er bundet i 12 måneder...

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...