Gå til innhold

Command & Conquer-spillene pusses opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke helt hva målet her skal være.

Hvis vi tar av oss "ea-er-drit" hatten i 5min så lurer jeg litt på hva end-gamet er her. Snakker vi remakes, eller bare porting til windows10 med justerbar oppløsning.

 

Det jeg personlig kunne tenkt meg var en pakke på 4-5 gamle C&C spill likt som openRA eller de andre forslagene som var modernisert til en ok penge. Jeg kan fint betale 10$ hvis det er pusset opp og forbedret.

 

Spilte nettopp Tiberian Sun selv, holder seg enda ganske bra. Men favoritten er nok for alltid Tiberium Wars - ligger på steam hvis folk vil sjekke ut.

 

Red Alert 2 er ok, men sterkt overvurdert - come at me bro :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Generals + zero hour er vel ønsket. Har hatt det mye gøy på lan med dette spillet. Problemet var vel at det var nokså ustabilt med desyncs og fungerte ikke alltid så bra. En remaster kunne jo forhåpentligvis gjort noe med dette, og utgitt det på nytt med kvaliteten det burde hatt fra starten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Command & Conquer Generals remake i en ny spillmotor som takler mer enheter enn det originale. Har selv ikke spilt det altfor mye, men har en bror som er ihugga generals fan og har sedd når han spiller det så tar det ikke lang tid før det bynner å lagge på grunner av for mange enheter på en gang.

 

Selv likte jeg veldig godt C&C: Retalliation på PS1. Kunne godt tenkt meg å sedd det remaket. Er for øvrig mest interessert i skirmish mode da det var det jeg spilte mest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

insufficient funds, buy more for the low price of $4.99

 

Fyren har bekreftet ingen mikrotransaksjoner. Hvis du leser kilden.

her snakker vi om ea, hva som sies og hva som blir gjort har ingen sammenheng.

venter på ferdig produkt før jeg noen gang hører på noe som helst som kommer ifra ea sin side.

og etter C&C rivals så vet vi jo hvor ea er i verden, de kommer garantert til å legge til no "extra" for more cash.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...