Gå til innhold

Webprogrammering og Vipps


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har sett litt rundt på nettet og har ikke funnet et tilfredsstillende svar, så prøver her.

 

Jeg har utviklet en nettløsning fra scratch (er ikke ferdig/released enda). Dette er en SAAS løsning, der brukere skal kunne opprette en konto. Jeg ønsker at disse brukere skal kunne ta betalt fra sine kunder med Vipps (sende Vipps faktura fra nettløsningen->få tilbakemelding når betaling osv utføres).

 

For å få dette til må jeg bruke et vippsapi, ser at det ligger tilgjengelig ute. Dette er et REST grensesnitt.

 

Har blitt kontaktet av flere firmaer som f.eks PostNord Strålfors og Compello som begge mente at for å sende Vipps faktura så måtte jeg koble meg opp mot deres løsning (tilsvarende et EHF aksesspunkt) for å få sendt til vipps, da til en stykkpris per vipps utsendelse.

 

Er det slik at jeg må ha noen avtaler (andre enn developer hos vipps) for å få levert disse vipps regningene?, dersom ikke, er det noen andre kostnader for som vil dukke opp for meg dersom jeg tilbyr denne muligheten til mine brukere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...