Gå til innhold

Disse skuespillerinnene skal spille de kvinnelige hovedrollene i The Witcher-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh.. er det bare jeg som begynner å bli gammel? eller ser de to ut som de er 15 ? litt unge til å spille kvinnelige hovedrolle i witcher?

Jeg måtte google, de er 22 og 17.. fortsatt unge..

Har ikke lest bøkene - så vet ikke hvilken alder de eventuelt skal ha.

 

Den eine karakteren er veldig ung og den andre skal framstå som veldig ung, så eg ser ingen problem med dei to dei har valgt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Inder var vel å ta litt hardt i. Om de har funnet de "riktige" gjenstår vel å se når vi får se de i action. Viktigere at de er gode skuespillere enn at de er PRIKK like spør du meg.

 

Prikk like dei i spela? I spela er dei berre ei tolkning av CDPR som er basert på bøkene. Serien skal basere seg på bøkene og om noko bør dei bruke kjeldematerialet som grunnlag i større grad enn spela. Det er sjølvsagt tekstbøker, så det blir kun basert på skildringar. Eg synest skodespelarane dei har valgt minna meir om bileta eg har laga i hovudet då eg las bøkene enn karakterane i spela.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Inder var vel å ta litt hardt i. Om de har funnet de "riktige" gjenstår vel å se når vi får se de i action. Viktigere at de er gode skuespillere enn at de er PRIKK like spør du meg.

 

Prikk like dei i spela? I spela er dei berre ei tolkning av CDPR som er basert på bøkene. Serien skal basere seg på bøkene og om noko bør dei bruke kjeldematerialet som grunnlag i større grad enn spela. Det er sjølvsagt tekstbøker, så det blir kun basert på skildringar. Eg synest skodespelarane dei har valgt minna meir om bileta eg har laga i hovudet då eg las bøkene enn karakterane i spela.

Du er klar over at Yennefer utgir seg for å være moren til Ciri i bøkene ja?

Lenke til kommentar

Du er klar over at Yennefer utgir seg for å være moren til Ciri i bøkene ja?

 

Kva har det med kommentaren min å gjere?

 

Yennefer ser på seg sjølv som ei slags adoptivmor for Ciri, ja, men ho er ikkje biologisk mor. Det er ikkje noko blodssamband mellom dei to. 

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Eh.. er det bare jeg som begynner å bli gammel? eller ser de to ut som de er 15 ? litt unge til å spille kvinnelige hovedrolle i witcher?

Jeg måtte google, de er 22 og 17.. fortsatt unge..

Har ikke lest bøkene - så vet ikke hvilken alder de eventuelt skal ha.

 

Tja.. Freya ser ut som en spe 13-15 åring her, kommer vel an på hvor historien starter (har ikke lest bøkene). Yennefer burde imidlertid se ut som hun var ca. 30 år synes jeg. Vil en såpass ung og jente-aktig skuespiller klare å gi en eldre karakter som Yennefer nok "gravitas"? Jeg synes Witcher 3 traff veldig godt med karakterene rent visuelt mht. historien og settingen. Skulle ønske at dette ble en litt mer voksen og moden TV-serie slik som spillene, men med såpass unge hovedrolleinnehavere begynner jeg å lure. Netflix har ganske variabel kvalitet på hva de produserer, så vi får se...

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Nei, synes ikke det. Freya ser ut som en spe 13-14 åring, i hvert fall ut fra dette bildet. Yennefer burde se ut som hun var ca. 30 år. Å få en 22 år gammel "jente" til å spille en karakter som Yennefer gjør meg skeptisk. Vil en såpass ung og fersk skuespiller klare å gi en eldre karakter som Yennefer nok "gravitas"? Jeg lurer.. Jeg synes Witcher 3 traff veldig godt med det visuelle, men nå har jeg ikke lest bøkene.

 

Ikke glem at Netflix ansetter hovedsakelig SJW manusforfattere, og produserer stort sett middelmådige filmer og serier. Netflix har imidlertid noen meget gode unntak. Skulle ønske at Witcher serien ble en litt mer voksen og moden serie som spillene, men dette her lukter litt mer lettbent ungdomsserie. CDPR skapte noe helt unik med Witcher 3, så det skal mye til for at TV-serien klarer å leve opp til forventingene.

Vi får se...

 

Så ved hvilken nyanse av hudfarge krysser det over til å bli en politisk agenda?

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...