Gå til innhold

Bruke app på tv eller apple tv/blue ray spiller


Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt en panasonic oled 55FZ800 og har et par "dumme" spørsmål siden jeg ikke er vant til smart TV. Regner med det er slik at apper som er installert på tv er like god eller bedre enn å f.eks. bruke apple tv eller blue ray spiller med apper. Tenker spesielt på netflix og youtube. 

Har det noe betydning hvilke HDMI kabel jeg bruker når den kun skal overføre lyd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp kjøpt en panasonic oled 55FZ800 og har et par "dumme" spørsmål siden jeg ikke er vant til smart TV. Regner med det er slik at apper som er installert på tv er like god eller bedre enn å f.eks. bruke apple tv eller blue ray spiller med apper. Tenker spesielt på netflix og youtube. 

Har det noe betydning hvilke HDMI kabel jeg bruker når den kun skal overføre lyd?

Jeg bruker utelukkende apple tv til tv relaterte ting, fordi jeg kan se livetv der og via canal digital appen. I tillegg er appletven mange hestehoder foran android tv i brukervennlighet og hastighet i menyer. 

 

HDMI kabel spiller ikke store rollen, kjøp en på clas ohlson.

Lenke til kommentar

Hvordan funker stemmestyring på tvenes apper? Apple-tv sin gjennomføring av det er heller svak.

Netflix-appen er heller ikke spesielt navigerbar.

 

Har du siste generasjon/type Apple TV? (Appe TV 4K/5 generasjon)

 

Jeg syns stemmestyringen her fungerer greit jeg. Og jeg er rimelig sikker på at stemmestyringene du finner på "Smart tver" er langt svakere enn på Apple TV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...