Gå til innhold

Full forvirring rundt norsk lansering av Apple Watch med 4G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har samsung gear fit 2 pro er fornøyd med den, skulle jeg hadd skikkelig smart klokke, har det blitt watsh 4 fra Apple, men dumt di ikke støtter Android.

Skulle du hatt en skikkelig smartklokke hadde du valgt noe med Android eller Samsung S3 eller Samsung Watch om du skal ha eSIM mulighet.

Apple watch ser fortsatt ut som en barneleke fra kina

Det som er så hyggelig er at vi alle har forskjellig smak. Så hva du liker og ikke liker driter alle andre i :)

Endret av TheMoonMan
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skulle du hatt en skikkelig smartklokke hadde du valgt noe med Android eller Samsung S3 eller Samsung Watch om du skal ha eSIM mulighet.

Apple watch ser fortsatt ut som en barneleke fra kina

 

Dette slår aldri feil. La nå folk få lov til å kjøpe hva de vil uten at man må slenge med leppa. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk kjøper hva de vil ja.. Men skjønner fortsatt ikke hvordan noe som ser ut som en barneleke med rotete meny skal være bedre enn noe som faktisk ligner en klokke med skikkelig meny og mer fleksibelhet

 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor noen kjøper Carlsberg Pilsner ovenfor [sett inn hva jeg foretrekker her], at de gidder å bo i [sett inn by her] når de kan bo i [sett inn annen by her] eller kjøper sitronis over sjokolade. Samtidig forstår jeg folk har ulike preferanser, dermed gidder jeg heller ikke å legge meg opp i det. Folk er forskjellige. For alt du vet kan det godt hende noen har lyst på noe som ikke ligner på en klokke, og det burde strengt tatt være likegyldig for deg. 

 

 

Poenget mitt er at vi ser de samme kommentarene (som oftest fra de samme folka) i de aller fleste artiklene som omhandler Apple. Det kan virke som mange simpelthen drives av negativitet. Jeg ser simpelthen ikke poenget i å legge seg opp i hva andre har lyst å kjøpe eller eier. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...