Sinsforvirra Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Eg lurte på om någen vett kossen eg tar av vertical sync på et radeon skjrmkort?? Takk på forhånd
anon12234 Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 du går på avanser på egenskaper på skrivebordet, s¨går du på der man endrer AA og AF, det står det "Vertikal syncronisering", sett den som alltid av på båre direct3d og opengl
gspr Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 (endret) Jeg kjenner ikke denne "Någen", og jeg vet ikke om han har vett nok til å bruke Koss-headset. I så fall har han nok ikke det farlige syndromet "skjrmkort". Endret 17. desember 2003 av gspr
Sinsforvirra Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Skrevet 17. desember 2003 du går på avanser på egenskaper på skrivebordet, s¨går du på der man endrer AA og AF, det står det "Vertikal syncronisering", sett den som alltid av på båre direct3d og opengl takk for hjelpen...men konne du sakt meg ka AA og Af...eg e isje så goe med pc
anon12234 Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 AA= antistropic antialaising (ellr no ) AF= Antistrophic filtering Begge disse øker kvaliteten på grafikken ved å rette ut linjer og du har helt sikkert lagt merke til sånn flimmring på ranter ig spisser i grafikk, disse skal visst hjelpe mot det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå