Gå til innhold

LG G7 feil spesifikasjon


ISIforPREZ

Anbefalte innlegg

Kjøpte en LG G7 fra NetOnNet for en mnd siden.

Pga jobb så hadde jeg ikke mulighet til å få testet den før nå.

På teknisk spesifikasjon så er telefonen oppgitt til å ha VoLTE of VoWIFI.

Når jeg nå har tatt i bruk telefonen så finner jeg ingen innstilling for å skru på 4g-/wifi-tale, sjekker nettet og finner ut iflg folk på xda-developers at den europeiske firmware ikke har dette.

 

Ser det bare er 14dagers angrerett og telefon gjelder som regel ikke på det dersom den har vært åpnet/brukt. Men dette er jo informasjon som ikke kom fram før telefonen ble tatt i bruk.

 

Er dette noe som jeg burde kunne angre/returnere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det bare er meg, men det burde vel vært informert om en plass i spesifikasjon at 'VoLTE/VoWIFI er avhengig av teleoperatør'?

Har testet med simkort fra phonero/telia og komplett som begge har VoLTE/WIFI på iphone SE.

Hvis VoLTE ikke støttes av Telia eller Telenors nettverk er det i praksis umulig å få VoLTE i Norge. Den er solgt i Norge og informasjonen oppgitt av norsk selger tilsier VoLTE-støtte, jeg mener absolutt du har grunn til å klage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...