Gå til innhold

Red Dead Redemption 2 krever rekordstor installasjon på PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan enkelt løses slik:

 

1. Sett i spillet og trykk oppdater/last ned

2. Gjør noe i mellomtiden, som husarbeid, lage middag, gå tur med hunden, litt intimitet med kjæreste, gå i butikken og handle, osv.

3. Når alt er klart; spill til krampa tar deg

 

Har aldri forstått meg på de som bare sitter i sofaen og venter på at gigaoppdateringer skal bli ferdige...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Savner den tida der konsoller var plug and play. Nå er det installasjoner og day 1 patcher og slikt drit.

Installere noe på 10-30 minutter eller sitte der med bugs som de ikke får fikset? Ganske lett valg for min del. Jeg er helt enig i at på konsoll så savner jeg den følelsen, men fordelene utveier ulempene så jeg godtar det. På PC derimot så er det bedre enn noen gang. 

Lenke til kommentar

"Ifølge Game Informer var det Call of Duty: Black Ops 3 som hadde den forrige rekorden på PlayStation-plattformen, med en minimumsinstallasjon på 101 GB."

 

Teller MMOer? Elder Scrolls Online er i skrivende stund 104GB, men vi får mer DLC snart som vil øke dette en god del. :) Bra jeg har PS4 Pro. :)

 

Min ESO er kun 70GB på pc så mistenker du har noe snerk dvs ikke slettete filer.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...