Jump to content
AfterGlow

Red Dead Redemption 2 krever rekordstor installasjon på PlayStation 4

Recommended Posts

Da tror jeg det blir stor fordel med SSD i konsollen. Har en 500GB SSD i PS4 Proen og den gir forbedringer på en del spill, men spesielt store åpne spill som bruker mye lokal caching.

"Ifølge Game Informer var det Call of Duty: Black Ops 3 som hadde den forrige rekorden på PlayStation-plattformen, med en minimumsinstallasjon på 101 GB."

Teller MMOer? Elder Scrolls Online er i skrivende stund 104GB, men vi får mer DLC snart som vil øke dette en god del. :) Bra jeg har PS4 Pro. :)

Annonse

Spent på hvor lang tid det tar fra jeg setter disken i til jeg kan spille spillet.

Savner den tida der konsoller var plug and play. Nå er det installasjoner og day 1 patcher og slikt drit.

• Like 1

Dette kan enkelt løses slik:

1. Sett i spillet og trykk oppdater/last ned

2. Gjør noe i mellomtiden, som husarbeid, lage middag, gå tur med hunden, litt intimitet med kjæreste, gå i butikken og handle, osv.

3. Når alt er klart; spill til krampa tar deg

Har aldri forstått meg på de som bare sitter i sofaen og venter på at gigaoppdateringer skal bli ferdige...

• Like 3

Savner den tida der konsoller var plug and play. Nå er det installasjoner og day 1 patcher og slikt drit.

Installere noe på 10-30 minutter eller sitte der med bugs som de ikke får fikset? Ganske lett valg for min del. Jeg er helt enig i at på konsoll så savner jeg den følelsen, men fordelene utveier ulempene så jeg godtar det. På PC derimot så er det bedre enn noen gang. 

Slik jeg forstår det så kommer online delen senere.

Vil dette da si at denne plassen spillet tar kun er for single player delen?

Får vente til release før eventuelt kjøp. Må se an om det er 20gb spill og 85gb+ microtransactions. Hvis Take-Two/R* følger samme modell som GTA online så er det easy skip. Venter heller til Cyberpunk 2077.

"Ifølge Game Informer var det Call of Duty: Black Ops 3 som hadde den forrige rekorden på PlayStation-plattformen, med en minimumsinstallasjon på 101 GB."

Teller MMOer? Elder Scrolls Online er i skrivende stund 104GB, men vi får mer DLC snart som vil øke dette en god del. :) Bra jeg har PS4 Pro. :)

Min ESO er kun 70GB på pc så mistenker du har noe snerk dvs ikke slettete filer.

Jeg bruker 2 TB Seagate Firecuda SSHD hybrid disk som jeg hooker opp på usb på PS 4 (normal) og det er ikke noe problem med denne størelsen på spill kom gjerne med flere :p disken er lynrask. :)