Gå til innhold

Samsung Galaxy Watch tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en litt moderne smartklokke fra før som kan gi meg noen gode grunner til å ikke prøve en Galaxy Watch? :p

Tar i så fall imot de samme argumentene...

 

Fikk mobilen i dag! Fy søren for en skjerm! Veldig uvant med Android etter to år eksklusivt på iOS, men det virker veldig lovende. Mye innstillinger å endre osv, begynner å nærme seg.

 

Klokke må jeg finne ut av, tror jeg er nødt til å ha en eller annet på armen fremover også...

Lenke til kommentar

Noen som har en litt moderne smartklokke fra før som kan gi meg noen gode grunner til å ikke prøve en Galaxy Watch? :p

Om du prøver en så kommer du til å kjøpe en så det kan være en god grunn til å skygge unna :p

 

Har og bruker fortsatt Apple watch. Litt kjedelig at den må lades hver andre dag ca, men den er helt genial ellers. Der er jo Samsung sin mye bedre med lenger brukstid. Notifikasjoner, korte samtaler «handsfree» i bil, svare kjapt på melding eller på telefoner med melding i stede for å ta opp mobilen osv gjør at der svært fort blir vanedannende.

Lenke til kommentar

Ja, det var ganske tett etter launch av nye Samsung-klokker. Poenget mitt var at Komplett Mobil antakelig må vente på at Telenor lanserte sin løsning før de selv kunne si noe mer nøyaktig om når de skulle starte med det. Har ikke funnet noe mer nøyaktig enn Q4/Q1 enda, så er vel foreløpig antakelse for de.

Lenke til kommentar

Ja, det var ganske tett etter launch av nye Samsung-klokker. Poenget mitt var at Komplett Mobil antakelig må vente på at Telenor lanserte sin løsning før de selv kunne si noe mer nøyaktig om når de skulle starte med det. Har ikke funnet noe mer nøyaktig enn Q4/Q1 enda, så er vel foreløpig antakelse for de.

Tar nok litt tid før resten av MVNOene får tilgang, har selv KomplettMobil, så det blir spennende å se.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...