Gå til innhold

ANMELDELSE: Forza Horizon 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

microtransaksjoner?

Jeg vil tro du kan kjøpe dlc biler en og en eller i pakker. Da slipper du ingame credits for å bruke dem. Så ja.... Og nei. Er vel mest dlc og ikke microtrans

Jeg ville aldri definert DLC som en måte å få tak i biler som allerede er tilgjengelig på andre måter (ingame currency som du skriver). DLC er da en måte å få lastet ned nytt content, det trenger nødvendigvis ikke å koste penger heller. Det er i mine øyne helt klart microtransactions du beskriver.

 

Derimot om du beskriver muligheten til å kjøpe og laste ned nye biler som ikke er tilgjengelig på annen måte, så går det under DLC.

Endret av Respwner
Lenke til kommentar

 

 

microtransaksjoner?

Jeg vil tro du kan kjøpe dlc biler en og en eller i pakker. Da slipper du ingame credits for å bruke dem. Så ja.... Og nei. Er vel mest dlc og ikke microtrans

Jeg ville aldri definert DLC som en måte å få tak i biler som allerede er tilgjengelig på andre måter (ingame currency som du skriver). DLC er da en måte å få lastet ned nytt content, det trenger nødvendigvis ikke å koste penger heller. Det er i mine øyne helt klart microtransactions du beskriver.

 

Derimot om du beskriver muligheten til å kjøpe og laste ned nye biler som ikke er tilgjengelig på annen måte, så går det under DLC.

Det er alternativ 2. Dog de slippes som regel fra dag 1 og hver måned gjennom et år. Da blir det noe som ligner veldig på microtransaksjoner og ikke dlc. Eller en blanding. Man kan derimot ikke kjøpe biler tilgjengelig i "hovedspillet" med annet enn in game credits tjent opp med å spille spillet. Det forsvandt flmed Forza Motorsport 7

 

Angående dlc ville jeg gjerne sett en dlc pack et år etter release.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg har prøvd demoen og spillet ser fantastisk ut, MEN jeg er på ingen måte interessert i multiplayer, leaderboards osv og sliter med å finne fornuftig informasjon om solospilling. Noen som har erfaringer her?

 

Kan jeg fyre opp spillet, velge bane, sesong og biler og bare kjøre? Uten å måtte forholde meg til andre spillere eller online-sesonger? 

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd demoen og spillet ser fantastisk ut, MEN jeg er på ingen måte interessert i multiplayer, leaderboards osv og sliter med å finne fornuftig informasjon om solospilling. Noen som har erfaringer her?

 

Kan jeg fyre opp spillet, velge bane, sesong og biler og bare kjøre? Uten å måtte forholde meg til andre spillere eller online-sesonger? 

Det går fint an ja. Spillet har heldigvis en offline modus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...