Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blokkert på instagram?


Anbefalte innlegg

Tror noen av mine venner har mulig blokkert meg på instagram, uten at jeg vet hvorfor. Ble litt nysgjerrig på dette da kontoene deres er skjult for meg, og hvorfor de evt har gjort dette. Så jeg søkte opp kontoen via google og der ligger også kontoen skjult eller som at den ikke lenger eksisterer (får bare opp at navnet deres ligger der, når jeg klikker på linken for å gå inn på kontoen deres kommer jeg bare til en sånn "error" side).

Er dette en funksjon i instagram? Altså å skjule brukeren sin? Eller har jeg rett og slett blitt blokkert av noen av mine beste venner... :hmm:  :rofl:



Anonymous poster hash: 6c16b...f03
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror noen av mine venner har mulig blokkert meg på instagram, uten at jeg vet hvorfor. Ble litt nysgjerrig på dette da kontoene deres er skjult for meg, og hvorfor de evt har gjort dette. Så jeg søkte opp kontoen via google og der ligger også kontoen skjult eller som at den ikke lenger eksisterer (får bare opp at navnet deres ligger der, når jeg klikker på linken for å gå inn på kontoen deres kommer jeg bare til en sånn "error" side).

Er dette en funksjon i instagram? Altså å skjule brukeren sin? Eller har jeg rett og slett blitt blokkert av noen av mine beste venner... :hmm:  :rofl:

 

 

Anonymous poster hash: 6c16b...f03

Kontoen er antakelig helt stengt. Kanskje de ikke vil ha noe med Facebook å gjøre?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...