Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 10 måneder senere...

Desverre så har Netfonds blitt solgt til Nordnet og Netfonds API er ikke lenger tilgjengelig.

Så langt jeg kan se så har ikke Nordnet noe tilsvarende løsning. De har noe for svenske kunder, men det ser ut som om det kan ta lang tid før de kommer med noe slikt for norske kunder:

https://www.facebook.com/Nordnetnorge/posts/10156138152255317/

Er det noen som vet om noen andre nettmeglere som tilbyr API løsninger?
 

Lenke til kommentar

Heile greia med overgangen til Nordnet har vært tragisk. Nettsidene er jo laget av fjortisser som ikkje kan UX, treige som fy. Søk på desktop tar 5 sekunder, på mobil 15 sekunder. Netfonds var insta på under 1 sekund. Og ikkje for å nevne absolutt alt det andre som mangler.

 

De lederene som tok den beslutningen å legge ned Netfonds sine sider burde fått sparken, det så tragisk at det er i det hele tatt mulig å ta en så dum beslutning.

 

Per dags dato, må en nok velje en utenlandsk megler som har tilgang til de skandinaviske børsene for å få API.

Lenke til kommentar

Det som er optimalt er en aksjesparekonto (ASK) som man kan bruke via API. Men så langt jeg vet så tilbyr ingen utenlandske meglere ASK konto med API. SBanken har en API, men den er begrenset til å hente ned kontoutskrift o.l. Jeg vil herved oppfordre alle til å mase på SBanken om å tilby aksjehandel via API.
 

Endret av asicman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...