Gå til innhold

Spider-Man har blitt Sonys raskest selgende PlayStation-spill noensinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møkkaspill selger p.g.a denne generasjoen av ungdom er møkk.

 

Er ikke bare ungdommen som er "møkk" nå for tida. Til og med voksne mennesker sitter og glaner på andre spille på twitch, spiller bare multiplayer spill etcetc.

 

Selv om spider man ikke akkurat er en karakter som interesserer meg i det hele tatt, så gleder det meg at single player spill fortsatt selger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Det finner man raskt ut ved å sjekke hvor mange % som har fått trofeet for å ha fullført.

Har kun PC som spille plattform, men hørte faktisk nettopp at 30% har igjennomført det. Det lover bra. Grunnen at det er bra er at jeg spiller kun story spill.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Er ikke bare ungdommen som er "møkk" nå for tida. Til og med voksne mennesker sitter og glaner på andre spille på twitch, spiller bare multiplayer spill etcetc.

 

Å se på at andre spiller er vel ikke verre enn å se andre folk drive med fotball? Jeg er 41, og har noen youtubere jeg ser på nesten daglig. Mest fordi jeg synes det er underholdende, men de har også spilt gjennom en del spill jeg er interessert i, men ikke giddet spille selv. Detroid: Become Human, for eksempel. Synes konseptet er meget bra, men har alt for dårlig erfaring med de spillene til at jeg gadd kjøpe det selv. I stedet så jeg en fyr spille gjennom det fra start til slutt. Win-win.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Å se på at andre spiller er vel ikke verre enn å se andre folk drive med fotball? Jeg er 41, og har noen youtubere jeg ser på nesten daglig. Mest fordi jeg synes det er underholdende, men de har også spilt gjennom en del spill jeg er interessert i, men ikke giddet spille selv. Detroid: Become Human, for eksempel. Synes konseptet er meget bra, men har alt for dårlig erfaring med de spillene til at jeg gadd kjøpe det selv. I stedet så jeg en fyr spille gjennom det fra start til slutt. Win-win.

 

Å se på at andre spiller er vel ikke verre enn å se andre folk drive med fotball? Jeg er 41, og har noen youtubere jeg ser på nesten daglig. Mest fordi jeg synes det er underholdende, men de har også spilt gjennom en del spill jeg er interessert i, men ikke giddet spille selv. Detroid: Become Human, for eksempel. Synes konseptet er meget bra, men har alt for dårlig erfaring med de spillene til at jeg gadd kjøpe det selv. I stedet så jeg en fyr spille gjennom det fra start til slutt. Win-win.

Av og til er det gøy å se at andre folk gjennomfører samme oppdrag som jeg gjennomførte så ja det er gøy av og til å se hvordan andre gjennomførte oppdraget. Eneste jeg blir forbannet når youtubere undervurderer min intelligens som spiller.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

 

Så litt artig ut. Men vet ikke om det er noe for meg siden jeg i godt voksen alder? Noen andre 35+ som har spillt dette?

 

Jeg er 49 og har spilt det. Men bare kommet et par timer inn. Får jo nesten ikke tid til og spille. Jobb, Kjærring. Unger og katt.

Kjekt å høre ,er nesten på din alder men ikke helt. Likte du spillet? Har heldigvis kjerring som lar meg spille når jeg vil.... Ikke katt og ingen under men bikkje har vi :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...