Gå til innhold

Høytalerstativ til hjørne


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har Samsung HW-960 som består av en lydplanke, sub og to bak høyttalere. Et så kalt 7.1.4/5 system.

 

Det er bakhøytalerene som er gjenstanden for denne tråden. Disse har i hver kasse, ett element som peker rett frem og ett som peker opp i taket. Disse skal jo i utgangspunktet stå bak og peke mot øregangen på hver side. Dette er ikke helt forenlig med å bo i en liten leilighet hvor du ikke har et par meter å gå på bak sofaen som står inntil veggen. 

 

Derfor lurer jeg på om noen har gode tips til veggstativ/gulvstativ som kan passe inn. Merk at dette er ikke høyttalere som skal lage mye lyd/vibrasjon og trenger derfor ikke alt av støtte. 

 

(Se bilde) Hjørnesofaen står selvfølgelig i et hjørne og jeg ønsker et gulvstativ hvor pinnen/stanga går helt inn mot veggen/hjørnet med en plattform som kan vendes til riktig posisjon. Ser for meg et slags 90 grader vinkel fot med en tynn stang som går opp fra hjørne og har en plattform på toppen som kan tiltes og vendes. Dette foretrekkes for å unngå å måtte gjøre noe permanente hull i veggen. 

 

Eventuelt et veggfeste som kan vendes i riktig posisjon, MEN ikke er altfor stort. Har funnet disse, men er åpen for andre forslag.

https://www.komplett.no/product/346289/tv-lyd-bilde/hoeyttalere/tilbehoer/b-tech-bt77b-veggfeste#

 

post-313877-0-77593600-1537480804_thumb.jpg

Endret av LarsGrioffa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...