Gå til innhold

Sjekk ut Destiny 2s nye hybridmodus helt gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var utrolig gøy, helt til folk begynte å bruke og oppdage sleeper simulant som er helt latterlig broken i PvP. Gratis wallhack (med catalyst) og 1-shot-instakill med sykt stor hitbox. Så godt som umulig å counterplaye. Før det, var det faktisk sykt gøy (og jeg HATER pvp vanligvis).

 

Du kan jo begynne å bruke sleeper simaulant selv? Questen er gøy og lett.

Og så blir du også kun invadert et par ganger i løpet av en gambit match også, og ikke at det ødelegger noenting. Vil man finne feil så finne man feil. Er det wallhack så blir dette fikset ganske kjapt.. Jeg anbefaler Crimson og vigilance wing for gambit. og ha en god grenade laucher (edge transit, ikke le :) :)

Lenke til kommentar

Du kan jo begynne å bruke sleeper simaulant selv? Questen er gøy og lett.

Og så blir du også kun invadert et par ganger i løpet av en gambit match også, og ikke at det ødelegger noenting. Vil man finne feil så finne man feil. Er det wallhack så blir dette fikset ganske kjapt.. Jeg anbefaler Crimson og vigilance wing for gambit. og ha en god grenade laucher (edge transit, ikke le :) :)

Jeg gjorde den hinn dagen (for pve-purposes). Prøver å ikke være hyklersk, og vil ikke ødelegge spillet for andre slik det ødelegges for meg de rundene hvor folk bruker det. Er overlykkelig når det kommer invaders som ikke bruker det. Det endrer faktisk hele spilldynamikken for hele spillmodusen så til de grader.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...