Jump to content
akelbo

Sjekk ut Destiny 2s nye hybridmodus helt gratis

Recommended Posts

Helt gratis, men krever at du har hovedspillet  :hmm:

Destiny 2 er gratis på Psn hvertfall. Et av månedens ps plus spill

Kanskje artikkelforfatter kan nevne dette i artikkelen? Kanskje en del som vil det laste ned da. Gambit er utrolig morsomt :)

Det var utrolig gøy, helt til folk begynte å bruke og oppdage sleeper simulant som er helt latterlig broken i PvP. Gratis wallhack (med catalyst) og 1-shot-instakill med sykt stor hitbox. Så godt som umulig å counterplaye. Før det, var det faktisk sykt gøy (og jeg HATER pvp vanligvis).

Det var utrolig gøy, helt til folk begynte å bruke og oppdage sleeper simulant som er helt latterlig broken i PvP. Gratis wallhack (med catalyst) og 1-shot-instakill med sykt stor hitbox. Så godt som umulig å counterplaye. Før det, var det faktisk sykt gøy (og jeg HATER pvp vanligvis).

Du kan jo begynne å bruke sleeper simaulant selv? Questen er gøy og lett.

Og så blir du også kun invadert et par ganger i løpet av en gambit match også, og ikke at det ødelegger noenting. Vil man finne feil så finne man feil. Er det wallhack så blir dette fikset ganske kjapt.. Jeg anbefaler Crimson og vigilance wing for gambit. og ha en god grenade laucher (edge transit, ikke le :) :)

Du kan jo begynne å bruke sleeper simaulant selv? Questen er gøy og lett.

Og så blir du også kun invadert et par ganger i løpet av en gambit match også, og ikke at det ødelegger noenting. Vil man finne feil så finne man feil. Er det wallhack så blir dette fikset ganske kjapt.. Jeg anbefaler Crimson og vigilance wing for gambit. og ha en god grenade laucher (edge transit, ikke le :) :)

Jeg gjorde den hinn dagen (for pve-purposes). Prøver å ikke være hyklersk, og vil ikke ødelegge spillet for andre slik det ødelegges for meg de rundene hvor folk bruker det. Er overlykkelig når det kommer invaders som ikke bruker det. Det endrer faktisk hele spilldynamikken for hele spillmodusen så til de grader.