Gå til innhold

Sjekk ut Destiny 2s nye hybridmodus helt gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var utrolig gøy, helt til folk begynte å bruke og oppdage sleeper simulant som er helt latterlig broken i PvP. Gratis wallhack (med catalyst) og 1-shot-instakill med sykt stor hitbox. Så godt som umulig å counterplaye. Før det, var det faktisk sykt gøy (og jeg HATER pvp vanligvis).

 

Du kan jo begynne å bruke sleeper simaulant selv? Questen er gøy og lett.

Og så blir du også kun invadert et par ganger i løpet av en gambit match også, og ikke at det ødelegger noenting. Vil man finne feil så finne man feil. Er det wallhack så blir dette fikset ganske kjapt.. Jeg anbefaler Crimson og vigilance wing for gambit. og ha en god grenade laucher (edge transit, ikke le :) :)

Lenke til kommentar

Du kan jo begynne å bruke sleeper simaulant selv? Questen er gøy og lett.

Og så blir du også kun invadert et par ganger i løpet av en gambit match også, og ikke at det ødelegger noenting. Vil man finne feil så finne man feil. Er det wallhack så blir dette fikset ganske kjapt.. Jeg anbefaler Crimson og vigilance wing for gambit. og ha en god grenade laucher (edge transit, ikke le :) :)

Jeg gjorde den hinn dagen (for pve-purposes). Prøver å ikke være hyklersk, og vil ikke ødelegge spillet for andre slik det ødelegges for meg de rundene hvor folk bruker det. Er overlykkelig når det kommer invaders som ikke bruker det. Det endrer faktisk hele spilldynamikken for hele spillmodusen så til de grader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...