Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 18/19


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, dette er svakt. Virker ikke som om spillerne tåler CL presset.

 

Nå må du se å gi deg! Om du ikke ser at det milesvis med forskjell mellom disse to lagene, så aner jeg ikke hvilken sport du ser på en gang. Jeg elsker United på min hals, men dette er "barneskirenn" for PSG - og det burde det være også, når du sammenligner stallene

 

EDIT: Ikke en gang med toppa lag i dag, så hadde vi holdt noe som helst press i en lengre periode, selv 2-0 under. Noen som er uenige i dette? 

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Det var uansett ei vanvittig stor oppgåve å skulle reise til Paris med ti mann ute. Starten var sjølvsagt perfekt, men det blir for tynt mot eit så godt lag. Forsvaret har ikkje fungert godt nok slik ein har lagt opp no, spesielt på høgresida der det ser ut som at både Bailly og Young er svært usikre på kva dei faktisk skal drive med. Eit anna problem er at den midtbanen vi har i dag ikkje er i stand til å ta tak i ballen og halde den over tid. Vi får to-tre pasningar i laget og så må ein anten prøve å få til noko framover, eller så mistar vi ballen. Det er ikkje unaturleg når alle tre som startar på midten er andreval. 

 

Skulle ønskt at vi kunne klare å stå litt tettare opp i motstandarane, men vi er nok ikkje heilt der per i dag, med den troppen vi mønstrar til denne kampen. 

 

Høgresida vår defensivt må det nok uansett gjerast noko med, for der har vi ekstremt trøbbel med å plukke opp løp. 

Lenke til kommentar

Kan ikke dømme det her laget for mye. PSG er sterke for tiden, og United stiller med ungdomslaget

 

Selv med "A-laget" så ville vi sett ut som et B-lag i dag. Den pilla er svær og vond og svelge for omtrent alle her inne, men sånn er det bare. Sommer burde være en kjøpefest for Woodward, verken Pep, Klopp, Mourinho, Solskjær eller selveste Ferguson selv, ville kunne fått noe mer ut av denne stallen her, i denne kampen

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Nå må du se å gi deg! Om du ikke ser at det milesvis med forskjell mellom disse to lagene, så aner jeg ikke hvilken sport du ser på en gang. Jeg elsker United på min hals, men dette er "barneskirenn" for PSG - og det burde det være også, når du sammenligner stallene

 

EDIT: Ikke en gang med toppa lag i dag, så hadde vi holdt noe som helst press i en lengre periode, selv 2-0 under. Noen som er uenige i dette?

Lett å se at dette er dødfødt med den midtbanen vår ja. Får meg til å savne Cleverley og Anderson. Kommentaren min er allikevel basert på de 10 minuttene før PSG scoringen. Ble spilt for dypt og la inn for lite press på ballfører. PSG fikk gjøre som de ville, uten at vi prøvde å stoppe dem.

Lenke til kommentar

Selv med "A-laget" så ville vi sett ut som et B-lag i dag. Den pilla er svær og vond og svelge for omtrent alle her inne, men sånn er det bare. Sommer burde være en kjøpefest for Woodward, verken Pep, Klopp, Mourinho, Solskjær eller selveste Ferguson selv, ville kunne fått noe mer ut av denne stallen her, i denne kampen

Jo, men dette er et PSG som har potensiale til å vinne CL, mens United er midt i et trenerbytte og langt ifra CL-utfordrere generelt. Tror ingen her hadde noen store ambisjoner rundt CL i år, og med alle skadene så var det nok gått i 0. Tror ikke det er en "vond pille å svelge" sånn egentlig. Er vel mer at folk bare har håp igjen. Den lille  følelsen som sier at "kanskje" kan det skje.

 

Jeg er ikke så stresset rundt kampen. Vil bare se at de prøver

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...