Gå til innhold

Kvinne saksøker Samsung etter at Note 9-telefonen hennes skal ha tatt fyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noen problem med min note 9 i det heletatt. Brukt den veldig tungt i veldig varmt vaer.

 

Beste mobilen som existerer er utrolig fornoyd med den.

 

Ikke hatt noen problemer med min lenovo 5100mah mobil heller. veldig vanskelig å tenke meg at lenovo er bedre på batterier en samsung...

 

Hvor mye betalte apple for denne nyheten?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke noen problem med min note 9 i det heletatt. Brukt den veldig tungt i veldig varmt vaer.

 

Beste mobilen som existerer er utrolig fornoyd med den.

 

Ikke hatt noen problemer med min lenovo 5100mah mobil heller. veldig vanskelig å tenke meg at lenovo er bedre på batterier en samsung...

 

Hvor mye betalte apple for denne nyheten?

Det var ikke størrelsen på batteriet som gjorde at note 7 tok fyr ;)
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ikke noen problem med min note 9 i det heletatt. Brukt den veldig tungt i veldig varmt vaer.

 

Beste mobilen som existerer er utrolig fornoyd med den.

 

Ikke hatt noen problemer med min lenovo 5100mah mobil heller. veldig vanskelig å tenke meg at lenovo er bedre på batterier en samsung...

 

Hvor mye betalte apple for denne nyheten?

 

Både Samsung og Lenovo får nok batterier levert fra samme produsenten så ingen av de kan være noe bedre enn den andre på å lage batteri siden det ikke er de selv som lager de...?

Lenke til kommentar

Hvor mye betalte apple for denne nyheten?

Når det rapporteres alvorlige feil med iPhone, så skriker jo Android-fanboysa opp som om de blir spiddet med en pil. Men når det rapporteres alvorlige feil med Samsung, så er det altså Apple som har betalt nyheten :rofl:

 

Sier mer om Android fanboys enn iPhone fanboys.

 

(og jeg har en Samsung Galaxy S8 som fungerer helt knirkefritt, men jeg er ikke fanboy av den grunn).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ing1.956x538.jpg

 

Da er det betimelig å spørre om det der er bakgrunnskjermen, eller om det er slik skjermen så ut av fargesprell etter brannen ;):p

 

Fordi alt dere viste oss av "brannskadebilder" var baksiden av mobilen ???

 

D46b6lN.1195x672.jpg

 

Det er ikke mobilen som det er snakk om heller. Note 9 ser ikke slik ut bak, det der tror jeg er Note 7....

 

 

Men ser noen tar en apple android krig..  

 

Når det gjelder batterier (Og endel annet) så deler Samsung og Iphone ganske mye her. Disse samarbeider mye i produksjon og med teknologi. Batterier er vel og uansett noe begge kjøper, trolig samme sted som nesten alle andre merker handler batterier til sine modeller.

 

Uansett, selv om dette er bare en hendelse, så passer det veldig dårlig for Samsung når en ser på historikken. Slikt rykte er tungt å riste av seg, selv om problemet er/blir løst.

 

Hva som er best har mer med enkeltpersoners preferanser og bruk, en android og ios...  Og uansett, beste var Symbian. Ingen over og ingen ved siden av..  :p

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...