Gå til innhold

Får «kinesiske» undertekster på Huawei-mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spenstig feil! Og jeg tipper det er en del av oss som har denne satans dyre og fine telefonen som også har T-We. Men det er jo særs typisk Canal Digital å ikke prioritere oss med kabel, uansett hva det gjelder. Satellitt-kundene får alltid nye tjenester flere år før oss (hvor lenge venta vi egentlig på T-We?), så hvorfor ikke ekstremt treg feilretting?

Men når sant skal sies, jeg hadde aldri visst om denne feilen om jeg ikke leste om den her. Undertekster er innmari nyttig for mange, men noe av det mest irriterende jeg vet om!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spenstig feil! Og jeg tipper det er en del av oss som har denne satans dyre og fine telefonen som også har T-We. Men det er jo særs typisk Canal Digital å ikke prioritere oss med kabel, uansett hva det gjelder. Satellitt-kundene får alltid nye tjenester flere år før oss (hvor lenge venta vi egentlig på T-We?), så hvorfor ikke ekstremt treg feilretting?

Men når sant skal sies, jeg hadde aldri visst om denne feilen om jeg ikke leste om den her. Undertekster er innmari nyttig for mange, men noe av det mest irriterende jeg vet om!

 

Så hjertens enig. For min del så venter jeg bare på at bindingstiden går ut slik at vi bare beholder internet fra Telenor.

Lenke til kommentar

Så hjertens enig. For min del så venter jeg bare på at bindingstiden går ut slik at vi bare beholder internet fra Telenor.

 

Vi skulle si opp TVsignalene i vinter, men så kom de med Et Tilbud Vi Ikke Kunne Motstå. Og siden appen faktisk fungerer så bra som den gjør var det mer fristende enn å rullere på ymse streamingtjenester, uten å spare en krone.

Lenke til kommentar

Senere i høst!!?

 

Hadde dette vært iOS så hadde de pusher en kjapp oppdatering i løpet sv en dag eller to...

 

Hvis det hadde vært iOS??? For det første er vel dette en App... Og for det andre, så er det fortsatt Canal Digital som står bak Appen - uavhenging av operativsystem...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis det hadde vært iOS??? For det første er vel dette en App... Og for det andre, så er det fortsatt Canal Digital som står bak Appen - uavhenging av operativsystem...

Det er en kjensgjerning at apper blir kjappere oppdatert på iOS enn på Android. Mye lettere å pushe ut oppdateringer på iOS med kjappere godkjenning i App Store enn i Google Play butikken.
Lenke til kommentar

 

Hvis det hadde vært iOS??? For det første er vel dette en App... Og for det andre, så er det fortsatt Canal Digital som står bak Appen - uavhenging av operativsystem...

Det er en kjensgjerning at apper blir kjappere oppdatert på iOS enn på Android. Mye lettere å pushe ut oppdateringer på iOS med kjappere godkjenning i App Store enn i Google Play butikken.

Du kan ikke ha publisert mye apper! Det er stikk motsatt, mye vanskeligere og mer tidkrevende å oppdatere og få godkjent i Appstore !

Lenke til kommentar

Jeg gir blanke i om de har Mongolsk tekst på programmene t Canal Digital.

 

Nå har jeg sitteet uten tv i tre mnd (som er betalt),fordi jeg betalte CD,og ikke inkassoselskapwt de sendte mairegninga mi til,uten at jeg fikk varsel,men det er visst vanllig praksis i disse tider..

 

Etter 4-5tlf til Canal Digitals ufordragelige "hjekpetlf",rinfte jeg inkassoselskapet,som tydeligvis ble så ubekvemme med situasjonen,at de anbefalte meg å snakke med kunde-"service" hos Canal Digital.

Med det resultat at jeg har Altibox fra November! Hvilken opplæring får disse sinte sfenskene?

 

ALDRI IGJEN CANAL DIGITAL!

 

Ronnny Pettersen

4276 Vedavågen

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Gjelder ikke bare huawei P20. Har en Nexus 6P og får også kun kinesiske undertekster som ikke kan fjernes.

 

Så da er det ikke Huawei-problem egentlig da, siden Nexus 6P har ren Android, og P20 Pro absolutt ikke har det.

Denne Nexusen er laget av Huawei. Så kan vær samme årsak, tross 'ren' android...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...